Με 14 καταστήματα (12 στην Ελλάδα, 2 στην Κύπρο) μέσα σε 5 χρόνια λειτουργίας, τα Bubbletale συνεχίζουν να είναι πρωτοπόροι στο χώρο της Μικρής Εστίασης, παρουσιάζοντας το καινοτόμο bubble tea με συνεχή ανανέωση στο product mix που κρατά αμείωτο το ενδιαφέρον των πελατών.
Τα Bubbletale παρουσιάζουν στην αγορά ένα νέο, καινοτόμο ρόφημα, για τα ελληνικά δεδομένα, το Bubbletea. Ένα ιδιαίτερο, καινοτόμο και προσφάτως βραβευμένο προϊόν στα βραβεία Franchise ως Most Innovated Product και ως Most Innovated Concept, με μεγάλη απήχηση στα νεανικά και όχι μόνο κοινά. Γνωστό στο εξωτερικό ρόφημα, με βάση στο τσάι και στο οποίο ο πελάτης δίνει τη γεύση που επιθυμεί. Τα bubbles με τον συμπυκνωμένο χυμό φρούτων διαφοροποιούν τη γεύση σε κάθε γουλιά! Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ότι επιθυμούν μέσα από έναν κατάλογο 10 διαφορετικών κατηγοριών σε ροφήματα, ιδιαίτερες γεύσεις σε pop corn, γλειφιτζούρια, ζελεδάκια, ζαχαρωτά και πολλών ειδών πρωτότυπα snacks.
Τα Bubbletale προσφέρουν την ευκαιρία για μια ασφαλή και υγιή επιχειρηματική δράση, με χαμηλό κεφάλαιο επένδυσης, ελάχιστα royalties και με συνεχώς αυξανόμενο πελατειακό κοινό.
Παρέχουν συνεχή υποστήριξη στους franchisees τους σε όλους τους τομείς, τεχνογνωσία, άμεση και γρήγορη εκπαίδευση, δυνατότητα προσαρμογής σε διαφορετικές καταναλωτικές αγορές.
Τα Bubbletale προτείνουν την εναλλακτική πρόταση στον χώρο της Μικρής Εστίασης σε συνδυασμό με τον εγγυημένα σωστό τρόπο λειτουργίας, οδηγούν στην ασφάλεια της αλυσίδας, καθώς έχουν μηδενικές αποτυχίες καταστημάτων.
Γιατί στα Bubbletale;
-
Λόγω του πολυποίκιλου καταλόγου, καλύπτουν διαφορετικά τμήματα της αγοράς.
-
Καινοτόμα προϊόντα, καινοτόμο concept παρουσίασης και διακόσμησης.
-
Ροφήματα που δεν περιλαμβάνουν γλουτένη και λακτόζη.
-
Επιλογές για χορτοφάγους.
-
Το βασικό ρόφημα Bubbletea, αποτελείται μόνο από 130 θερμίδες, είναι ευχάριστο και ανατρεπτικό.
-
Χρησιμοποιούνται μόνο αγνά υλικά (φύλλα τσαγιού, ελληνικό γιαούρτι, πραγματικό γάλα και όχι σε σκόνη).
-
Τα ροφήματα είναι αποκλειστικά αποτέλεσμα έμπνευσης της μητρικής εταιρείας και της δικής της φιλοσοφίας.
-
Σταθερό και χαμηλό food cost, άρα και σταθερότητα στο κέρδος, όπως και ικανοποιητική κερδοφορία.
-
Συνεχής ανανέωση στους καταλόγους και στα προϊόντα τουλάχιστον 2 φορές το χρόνο, συμπληρωματικά εποχιακά ή εθιμοτυπικά ροφήματα (για Χριστούγεννα, Αγ. Βαλεντίνο, Πάσχα, Halloween κτλ), τα οποία διατηρούν αμείωτο το ενδιαφέρον των πελατών.
FRANCHISE FACTS
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΩΡΟΣ (σε τ.μ.): 40 - 60 τ.μ. με τουλάχιστον 4 μ. πρόσοψη
ΑΡΧΙΚΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ: από 30,000 Ευρώ
ENTRY FEES: 10,000 Ευρώ
ROYALTIES: 200 Ευρώ μηνιαίως