EL GATO NEGRO

Το franchise των EL GATO NEGRO, με highlight τα γνήσια ισπανικά churros, που ζυμώνονται καθημερινά, χωρίς βούτυρο, αβγά και άλλα ζωικά προϊόντα, καθώς και με πλήθος γλυκών και αλμυρών επιλογών, προάγει τη γαστρονομία και τη νόστιμη πλευρά της ζωής, προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία γευστικών απολαύσεων!

Το brand new concept των EL GATO NEGRO ξεκίνησε από την καρδιά της Θεσσαλονίκης, την Αριστοτέλους, και κατέκτησε γρήγορα την ευρύτερη περιοχή με το καινοτόμο design, τις πρωτότυπες και ψαγμένες προτάσεις, την κορυφαία ποιότητα, το άψογο και γρήγορο σέρβις και το πάντα χαμογελαστό προσωπικό του, με εξειδίκευση στα Churros (Ισπανικός Λουκουμάς), παρασκευάζοντας και διαθέτοντας παράλληλα και άλλα προϊόντα, όπως καφέδες και ροφήματα, πρωϊνά, κρέπες, βάφλες, pancakes κ.ά.

Η ενθουσιώδης αποδοχή του από την αγορά αντικατοπτρίζεται τόσο με υψηλή αξιολόγηση (Google: 4,5/5, Facebook: 5/5, Wolt: 9,4/10, e-food: 4,1/5), όσο και με μεγάλη απήχηση (followers και interaction) στο Instagram.

Η απόφαση να αναπτυχθεί μέσω franchise ήρθε ως μία φυσική επιχειρηματική εξέλιξη, ώστε να διαδώσει τα κορυφαία churros του και να προσφέρει την ανεπανάληπτη γευστική εμπειρία EL GATO NEGRO σε όλη την Ελλάδα.

ΠΡΟΤΑΣΗ FRANCHISE

Το EL GATO NEGRO έχει αναπτύξει ένα στιβαρό και καλά σχεδιασμένο σύστημα franchise με κύρια χαρακτηριστικά:

Μοναδικά Churros: Το κύριο προϊόν των EL GATO NEGRO παρασκευάζεται με μοναδικές συνταγές, υψηλή τεχνογνωσία, μοναδικές και κατ΄ αποκλειστικότητα πρώτες ύλες και κορυφαίο εξοπλισμό.

Εξαιρετικά Προϊόντα: Με τις  ευφάνταστες συνταγές τους, τα EL GATO NEGRO κερδίζει το προβάδισμα στο κλάδο της Μικρής Εστίασης.

Αυξημένη Αποδοτικότητα: Η λειτουργική διαμόρφωση με επιλεγμένο κωδικολόγιο που απαιτεί μικρό αριθμό υπαλλήλων διασφαλίζουν χαμηλά λειτουργικά έξοδα.

Υψηλή Κερδοφορία: Το χαμηλό κοστολόγιο, λόγω του βασικού προϊόντος (churros), όπως και το έξυπνο στήσιμο (layout) των καταστημάτων, διασφαλίζουν υψηλά μεικτά κέρδη και αυξημένη αποτελεσματικότητα εξυπηρέτησης.

Έντονη Διαφοροποίηση: Η γνήσια και πρωτότυπη εταιρική ταυτότητα και τα διαφοροποιητικά χαρακτηριστικά της, συμπεριλαμβανομένου τόσο του design, με έντονα φωτεινά χρώματα που τραβάνε την προσοχή, όσο και της συσκευασίας, όπως ο ειδικός κώνος για τα churros στο χέρι, κάνουν τα EL GATO NEGRO να ξεχωρίζουν και να εντυπωσιάζουν τους πελάτες.

Αυξημένη Αγοραστική Κίνηση: Η ζήτηση όλες τις ώρες της ημέρας αυξάνει την αποδοτικότητα και την ευκαιρία για αύξηση των εσόδων.

Η πρόταση franchise των EL GATO NEGRO έχει σχεδιασθεί έτσι ώστε να υποστηρίζει τρεις βασικούς τύπους, επιτρέποντας την προσαρμογή του concept σε διάφορες αγοραστικές ανάγκες και περιβάλλοντα και να αξιοποιεί αποτελεσματικά τον χώρο του εκάστοτε καταστήματος:

TIENDA PEQUEÑA (μικρό κατάστημα), 45 – 85 τ.μ. που διαθέτει επιλεκτική γκάμα προϊόντων, ιδανικό για καταστήματα με περιορισμένο χώρο ή για όσους επιθυμούν να επικεντρωθούν στο take away και το delivery.

TIENDA MEDIANA (μεσαίο κατάστημα), 85 – 125 τ.μ. που διαθέτει πλήρη γκάμα προϊόντων, για take away, delivery και dine in, διαθέτοντας μικρό σαλόνι – πρασιά, για τους πελάτες που επιθυμούν να καθίσουν και να απολαύσουν τα προϊόντα εντός του καταστήματος.

TIENDA GRANDE (μεγάλο κατάστημα), από 125 τ.μ. που διαθέτει εκτεταμένη γκάμα προϊόντων (με έμφαση σε brunch και καφέ), για take away, delivery και dine in, με μεγάλο σαλόνι για περισσότερους πελάτες.

EL GATO NEGRO TEAM

Το management team των EL GATO NEGRO προετοίμαζε το project πάνω από ενάμιση έτος, συγκεντρώνοντας την αναγκαία τεχνογνωσία και δημιουργώντας τις απαραίτητες υποδομές. Διαθέτει ένα δυνατό σύνολο εμπειριών και γνώσεων, καθώς αποτελείται από έμπειρους ανθρώπους στον κλάδο της εστίασης με μεγάλο success story, με Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο, τον κο Ανδρέα Βαρλάμη, με 11 καταστήματα εστίασης στη Θεσσαλονίκη και συνέταιρο την κα Βασιλική - Αικατερίνη Μουρούτη, κάτοχο Msc in Advanced Marketing Management από το Πανεπιστήμιο του Lancaster, έχοντας εργαστεί τόσο στο Λονδίνο, όσο και σε πλήθος διευθυντικών θέσεων στην Ελλάδα στην εστίαση, κάτοχος Six Sigma και CompTIA Certification, όπως και την κα Ευαγγελία Ξανθόπουλου, η οποία διαθέτει πέρα από άψογη γνώση των churros, αξιοσημείωτη εμπειρία στο κλάδο του παγωτού και στο merchandising των προϊόντων, παρακολουθώντας συνέχεια τις τάσεις και εξελίξεις στο χώρο.

ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ

Η πρόταση franchise των EL GATO NEGRO διαθέτει σημαντικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, που αναδεικνύουν τη μοναδικότητα του franchise project:

Brand

Ο Κάρλος, ο Αδέσποτος Μαύρος Γάτος, είναι το σήμα κατατεθέν και ο βασικός πρωταγωνιστής των EL GATO NEGRO, συντελώντας σε μια πολύ ιδιαίτερη και διαφοροποιητική προσέγγιση που αναδεικνύει τη μοναδικότητα του franchise project:

  • η καταγωγή του είναι από την Σαραγόσα, είναι αυτός που έφερε μαζί του τη μυστική συνταγή του προπάππου του για τους καλύτερους Ισπανικούς Λουκουμάδες, μια ιστορία που προσθέτει μια διάσταση μυστηρίου και αξίας στα προϊόντα

  • έχει αδυναμία στα γλυκά, γνώστης και αθεράπευτα εθισμένος στα churros, γλυκά αφελής και επιρρεπής στα γλυκά, στρουμπουλός, παιχνιδιάρης, κοινωνικός, καλοπροαίρετος και πολύ χαδιάρης, μας ταξιδεύει στο μαγευτικό γαστρονομικό κόσμο του, δημιουργώντας συναισθηματική σύνδεση με τους πελάτες, με το brand να γίνεται περισσότερο ανθρώπινο και προσβάσιμο.

Know - How

Το management team των EL GATO NEGRO, με δέσμευση στην αναζήτηση της τέλειας συνταγής για τα churros, εκπαιδεύτηκε στο Βαγιαβολίδ της Ισπανίας στην ορθή παραγωγή του γνήσιου Ισπανικού Λουκουμά και αποφάσισε να εξοπλίσει το κατάστημα, με τον πιο ακριβό εξοπλισμό από το πλέον γνωστό παραγωγό μηχανημάτων churros που δραστηριοποιείται από το 1953 (Maquinas Churros).

Επιπλέον, έφερε ένα ειδικό ζυμωτήριο με χρονοδιακόπτη όπου «ξεραίνεται» το αλεύρι σε ειδικές συνθήκες, ώστε να μην απορροφάει πολύ λάδι, τόσο για οικονομία, όσο και κυρίως για λόγους σωστής διατροφής.

Κάθε δίμηνο, η μητρική εταιρεία εισάγει ειδικό αλεύρι από την Ισπανία, με κατάλληλο ποσοστό γλουτένης και πρωτεϊνικού δείκτη, ώστε να επιτυγχάνεται το άψογο αποτέλεσμα στο προϊόν.

Μέσα σε λιγότερο από δύο χρόνια, το πιλοτικό κατάστημα των EL GATO NEGRO έχει παρασκευάσει περί τις 243.572 μερίδες churros, με αποτέλεσμα η τεχνογνωσία που διαθέτουν να είναι πραγματικά μοναδική στην Ελλάδα.

Innovation

Το design των καταστημάτων EL GATO NEGRO, όπως και το μενού τους αποτελούν ένα σημαντικό μέρος της καινοτομίας και της διαφοροποίησής τους. Αυτά τα στοιχεία συμβάλλουν στη δημιουργία μιας μοναδικής εμπειρίας για τους πελάτες και στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας του brand. Τα βασικά καινοτόμα στοιχεία αφορούν:

Διακόσμηση και Φωτισμός: Το εντυπωσιακό φωτιστικό στην οροφή, που αποτελείται από 357 εντυπωσιακά λαμπάκια και που συνδέονται σε ένα πλέγμα που παραπέμπει σε carouzel του Λούνα Πάρκ, δημιουργεί μια ξεχωριστή ατμόσφαιρα και ένα εντυπωσιακό οπτικό στοιχείο που προσελκύει την προσοχή των πελατών, σε συνδυασμό με την με την ατμόσφαιρα που μυρίζει ζαχαρωτά και μαλλί της γριάς.

Μοναδικά Σχήματα και Σχέδια: Τα churros σε μοναδικά σχήματα όπως loppy ή καρδιάς, προσδίδουν διασκεδαστικότητα και ελκυστικότητα στα προϊόντα.

Διαφοροποιημένο Μενού: Το μενού περιλαμβάνει διαφορετικά και δημιουργικά προϊόντα που προσφέρουν ποικιλία και ενθουσιασμό στους πελάτες, όπως προϊόντα με παγωτό, μαλλί της γριάς και churros ή κρέπες, γεμιστές με παγωτό.

Πρωτότυπα Συνδυασμοί: Οι πρωτότυποι συνδυασμοί στο μενού όπως τα sushi κρέπας σε γλυκιά και αλμυρή εκδοχή ή τα mini pancakes σε ευφάνταστους συνδυασμούς, προσφέρουν καινοτόμες γεύσεις που διαφοροποιούν τα EL GATO NEGRO.

Marketing

Οι αξιολογήσεις και οι αναφορές από γνωστά μέσα ενημέρωσης, όπως τα parallaximag.gr και karfitsa.gr, καθώς και η δημοτικότητα των EL GATO NEGRO στο Instagram με πολλούς ακόλουθους και θερμό interaction δείχνουν ότι έχουν κερδίσει την αναγνώριση και την εκτίμηση του κοινού.

Διακρίσεις

Το EL GATO NEGRO διακρίθηκε το 2022 στο Restaurant Guru:

«A well-deserved award for El Gato Negro according to your visitor reviews at Restaurant Guru, one of the world’s most popular foodie websites with over 30 millions monthly users.»

Αυτή η διάκριση αντικατοπτρίζει την υψηλή ποιότητα και την αναγνώριση που έχει κερδίσει το κατάστημα από τους πελάτες του και τους φίλους της γαστρονομίας. Είναι ένα εξαιρετικό επίτευγμα και μια αναγνώριση της ποιότητας και της εξαιρετικής εμπειρίας που προσφέρει.

ΠΡΟΝΟΜΙΑ FRANCHISE

Με τη μοναδική εταιρική ταυτότητα, το ξεχωριστό design, τα κορυφαία προϊόντα και την υψηλή κερδοφορία, το franchise των EL GATO NEGRO διαθέτει όλα τα στοιχεία για την επιτυχία στον κλάδο της Μικρής Εστίασης.

Προσφέροντας φρέσκα και αγνά γλυκά και αλμυρά εδέσματα, και αποτελώντας το place to be για κορυφαία churros, παρέχει στους συνεργάτες – δικαιοδόχους του, μια σειρά από προνόμια που αποτελούν εχέγγυα επιτυχίας:

Μοναδικό Concept: Η διαφοροποιημένη, γνήσια και ολοκληρωμένη εταιρική ταυτότητα δημιουργεί ένα ξεχωριστό περιβάλλον που προσελκύει τους πελάτες.

Ξεχωριστό Design: Το εντυπωσιακό design των καταστημάτων που παραπέμπει σε Λούνα Πάρκ προσφέρει μια μοναδική ατμόσφαιρα που ανεβάζει τη διάθεση των πελατών και τους κάνει να αισθάνονται άνετα.

Εργονομικός Σχεδιασμός (layout): Ο εργονομικός σχεδιασμός των καταστημάτων βελτιώνει την αποτελεσματικότητα της εξυπηρέτησης των πελατών και διασφαλίζει μια ευχάριστη εμπειρία.

Κορυφαία Προϊόντα: Τα μοναδικά προϊόντα με μοναδικές συνταγές και αποκλειστικότητα πρώτων υλών προσφέρουν υψηλή ποιότητα και κορυφαία γεύση, επιτρέποντας στο κατάστημα να ξεχωρίσει.

Υψηλή Κερδοφορία: Το χαμηλό κόστος αγορών (food cost) του βασικού προϊόντος (churros) συνεισφέρει στην υψηλή κερδοφορία του καταστήματος.

Σύστημα λειτουργίας: Διασφαλίζει την εφαρμογή των ορθών και δοκιμασμένων στην πράξη διαδικασιών, όπως και την αποδοτική λειτουργία του καταστήματος.

Υποστήριξη και Συμβουλές: Οι συνεργάτες – franchisees λαμβάνουν υποστήριξη και συμβουλές σε όλα τα θέματα που αφορούν το κατάστημά τους και τη καθημερινή λειτουργία του.

Εκπαίδευση και κατάρτιση: Παρέχεται πλήρης εκπαίδευση τόσο για τον υπεύθυνο του καταστήματος όσο και για το προσωπικό του καταστήματος, εξασφαλίζοντας την διάχυση της εξειδικευμένης γνώσης και επιτυγχάνοντας υψηλές αποδόσεις.

Μάρκετινγκ και διαφήμιση: Η μητρική εταιρεία διενεργεί πολλαπλές εθνικές ενέργειες σε social media και παρέχει καθοδήγηση για τοπικές προωθητικές ενέργειες.

Επιλογή και Αξιολόγηση Περιοχής και Καταστήματος:  Για κάθε υποψήφιο κατάστημα διενεργείται εξειδικευμένη και εμπεριστατωμένη εμπορική μελέτη, ώστε να τεθούν ρεαλιστικοί στόχοι αποδόσεων και απόσβεσης της αρχικής επένδυσης.

FRANCHISE FACTS

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΩΡΟΣ σε τ.μ.: από 45

ENTRY FEES: από 12,000 €

ΑΡΧΙΚΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ:

Εξοπλισμός & Επίπλωση: από 37,500 €

Διαμόρφωση: από 30,000 €

ROYALTIES: 4%, με ελάχιστη μηνιαία χρέωση

MRK FEES: 2%, με ελάχιστη μηνιαία χρέωση