Το i-mall Micro Market είναι ένα φυσικό κατάστημα, το οποίο λειτουργεί πλήρως αυτοματοποιημένα, χωρίς να απαιτείται φυσική παρουσία υπαλλήλων για την εξυπηρέτηση των πελατών. Είναι διαθέσιμο στο κοινό 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες τον χρόνο, μόνο με ανέπαφες συναλλαγές.
Tο i-mall Concept Store αποτελεί έναν πρεσβευτή του ψηφιακού μετασχηματισμού στο retail και είναι πρωτοπόρο παγκοσμίως για την τεχνολογία του. Στοχεύοντας να ικανοποιήσει τις ανάγκες των νέων από 12 έως 30 ετών, το ρομποτικό κατάστημα μικρολιανικής αφορά σε ένα ενδιάμεσο concept μεταξύ περιπτέρου και μίνι μάρκετ που συνδυάζει τον φυσικό με τον ψηφιακό τρόπο αγορών, κάνοντας χρήση των πλέον πρωτοποριακών τεχνολογικών λύσεων.
Διαθέτει τέσσερα υπερσύγχρονα μηχανήματα - πλήρως εξελιγμένους αυτόματους πωλητές - που φιλοξενούν περί τα 2.000 τεμάχια από 200 συγκεκριμένους κωδικούς προϊόντων, όπως τρόφιμα και μη, τα οποία δύναται να αλλάξουν με βάση τις ανάγκες της κάθε περιοχής. Όλες οι λειτουργίες πραγματοποιούνται εξ αποστάσεως από τον ιδιοκτήτη του καταστήματος - franchisee, με πλήρη έλεγχο μέσω εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα.
Πλάνο Ανάπτυξης
Με βάση το πλάνο της μητρικής εταιρείας αλλά και υπογεγραμμένες συμβάσεις, αναμένεται η πρώτη φάση ανάπτυξης του δικτύου μέχρι το 2025. Αντίστοιχα έχει δρομολογηθεί η ανάπτυξη του concept και στο εξωτερικό και πιο συγκεκριμένα, τέσσερεις χώρες εκτός συνόρων - Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία και Ρουμανία - αναμένεται να είναι οι πρώτες που θα υιοθετήσουν τη φιλοσοφία του i-mall Micro Market με επενδυτές που θα συμμετέχουν στο Master Franchise των χωρών αυτών.
Καινοτόμες Τεχνολογίες
Με τη χρήση ρομποτικής και IoT (Internet of Things), τα i-mall Micro Market ξεχωρίζουν για τα πλήρως εξελιγμένα τεχνολογικά τους συστήματα. Οι παραγγελίες πραγματοποιούνται διαδραστικά μέσω οθόνης αφής, ενώ τα ρομποτικά καταστήματα θα προσφέρουν τη δυνατότητα προσωποποιημένων προσφορών ανά καταναλωτή, ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών, καθώς και αυτόματη UV αποστείρωση όλων των προϊόντων πριν από την παραλαβή. Σημαντικότατο ρόλο στον σχεδιασμό έχει διαδραματίσει η εύκολη πρόσβαση και χρήση της εμπειρίας στα καταστήματα από άτομα με ειδικές ανάγκες (ΑΜΕΑ).
Έμφαση στην Εμπειρία Αγορών
Η διαφοροποίηση σε σχέση με τα υπόλοιπα κλασσικά καταστήματα της μικρής λιανικής είναι η έμφαση που δίνεται στην εμπειρία που έχει ο καταναλωτής για όσο χρονικό διάστημα διαρκεί η επίσκεψή του σε ένα κατάστημα i-mall Micro Market. Το customer journey και το πρόγραμμα loyalty έχουν σχεδιαστεί από την ομάδα της i-mall Micro Market με τέτοιον τρόπο ώστε να λειτουργούν απολύτως διαδραστικά με τον καταναλωτή, κάνοντάς τον, μέρος του i-mall για όσο διάστημα διαρκεί η αγορά του. Η επιθυμία είναι, όλοι όσοι επισκεφθούν τα καταστήματα να ''αγοράσουν'' πρωτίστως την εμπειρία i-mall και δευτερευόντως τα προϊόντα. Με λίγα λόγια, στόχος είναι τα καταστήματα, να αποτελέσουν σημεία αναφοράς και συνάντησης μικρών και μεγάλων, ενισχύοντας το socializing.
Καινοτόμα Στοιχεία Διαφοροποίησης
Το πλήρως ρομποτικό κατάστημα λιανεμπορίου που ενσωματώνει όλες τις νέες τάσεις της μετα-πανδημικής εποχής, περιλαμβάνει σημαντικά στοιχεία διαφοροποίησης. Σε συνεργασία με την Panik Records, σε ειδικές οθόνες προβάλλεται επί 24ωρου το πρόγραμμα της Panik TV με όλες τις τελευταίες επιτυχίες αγαπημένων καλλιτεχνών. Στο χώρο φιλοξενείται, επίσης, pick up point της Skroutz, ενώ σύντομα έρχονται events και διαγωνισμοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με πολλά δώρα.
Προνόμια Franchise
Η I-MALL HELLAS έχει σχεδιάσει ένα καινοτόμο franchise concept που διαθέτει μια σειρά από πλεονεκτήματα, διασφαλίζοντας τα εχέγγυα της επιτυχίας των συνεργατών – franchisees της:
-
Λειτουργία 24/7/365, όλο τον χρόνο, κάθε μέρα
-
Χαµηλά λειτουργικά κόστη, λόγω της τεχνολογίας εξοικονόµησης ενέργειας που είναι ενσωµατωµένη στα µηχανήµατα
-
Ελάχιστα µισθολογικά έξοδα (χρειάζεται µόνο ένας εργαζόµενος)
-
Μεγάλο περιθώριο κέρδους, καθώς οι παραγγελίες προϊόντων διανέμονται από την I-MALL HOLDING P.C.
-
Πρόγραµµα επιβράβευσης και πιστότητας πελατών
-
Πλήρης παρακολούθηση και διαχείριση του καταστήµατος από το κινητό (θερµοκρασία, κάµερες, πωλήσεις, διελεύσεις, συναγερµός, ρολά κ.α.)
-
Κεντρική διαχείριση των ροµποτικών µηχανηµάτων από το i-mall unified center και µετάδοση πληροφοριών σε κάθε ιδιοκτήτη καταστήµατος
-
Πολύ υψηλή απόδοση της επένδυσης (ROI)
-
Άµεση υιοθέτηση τεχνολογιών που θα διαδραµατίσουν κοµβικό ρόλο στο µέλλον (δυνατότητα πληρωµής µε bitcoin, NFT’s)
Ταυτόχρονα, η I-MALL HELLAS παρέχει συνεχή και πλήρη υποστήριξη των franchisees της, από την εμπορική μελέτη και αξιολόγηση κάθε υποψήφιου καταστήματος, την ανάλυση και επιλογή της ιδανικής γκάμας προϊόντων, όπως και την αρχική εκπαίδευση μέχρι τη συνεχή παρακολούθηση, υποστήριξη και προβολή του.
FRANCHISE FACTS
i-mall Spot
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΩΡΟΣ: 16 - 20 τ.μ.
ENTRY FEES: 10,000 €
ΑΡΧΙΚΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ: 55,000 €
ROYALTIES: ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ
MRK FEES: 50 € / μηνιαίως από τον 2ο χρόνο λειτουργίας