bothos350Συζητάμε με τον κ. Δημήτρη Μπόθο, founderτης Epsilon5, της εταιρείας που αλλάζει το σκηνικό στα αρωματοπωλεία, παρουσιάζοντας ένα καινοτόμο τρόπο διάθεσης των αρωμάτων στους καταναλωτές, φέρνοντας την εργαστηριακή ακρίβεια και την υψηλή ποιότητα σε κάθε εμπορική περιοχή της χώρας.

FB: Είναι αλήθεια ότι ο κλάδος των αρωματοπωλείων έχει κορεσθεί με πολλά καταστήματα σε κάθε γωνιά της χώρας;

ΔΜ: Φυσικά και είναι αλήθεια, αλλά υπό προϋποθέσεις. Σε πολλούς εμπορικούς δρόμους υπάρχουν 2 και 3 και ακόμη περισσότερα καταστήματα, μεταξύ αυτών πολλά άγνωστα στο ευρύ κοινό, με αμφίβολης ποιότητας προϊόντα, αλλά και μερικά με γνωστό όνομα και εξαίρετης ποιότητας αρώματα. Αυτό που θα συμβεί και έχει, ήδη, ξεκινήσει είναι ότι έγινε και σε άλλους κλάδους που αναπτύχθηκαν γρήγορα και στη συνέχεια ήρθε η κατιούσα. Σε κάθε σοβαρή αγορά θα επικρατήσουν οι καλύτεροι και στον κλάδο μας αυτοί θα είναι 2 το πολύ 3 brands. Η εταιρεία μας, η Epsilon 5, κατέχει ηγετική θέση στον κλάδο της, με το δίκτυό μας να αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς και να συνεχίζουμε την επέκτασή μας σε καινούργια πόστα, αναζητώντας συνέχεια νέες αγορές.

Πλέον, είμαστε στην ευχάριστη θέση να ισχυριζόμαστε τεκμηριωμένα ότι καινοτομούμε και αλλάζουμε τα δεδομένα στον κλάδο της αρωματοποιίας με την IQ Parfumerie, παρουσιάζοντας τη μοναδική παγκόσμια πατέντα, που αφορά στην πρωτοποριακή διαδικασία της αυτόματης πώλησης αρωμάτων και είναι απολύτως λειτουργική, λύνοντας τα όποια προβλήματα τόσο στην ποιότητα όσο και στην εξυπηρέτηση των πελατών.

FB: Ποιά είναι τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της αλυσίδας σας, που σας ενδυναμώνουν στο πλαίσιο του ανταγωνισμού;

ΔΜ: Η προσήλωσή μας στις βασικές αρχές μας, οι οποίες αφορούν στην παροχή ποιοτικής και άμεσης εξυπηρέτησης, με προϊόντα αρίστης ποιότητας, σε πολλές ολοκληρωμένες σειρές και σε χαμηλές τιμές, μας οδήγησαν στην επιτυχία και αυτό είναι το μονοπάτι που ακολουθούμε.

Στοχεύοντας να συνεχίσουμε να αποτελούμε τον ηγέτη στην αγορά, δημιουργούμε πρωτοποριακές λύσεις για τον καταναλωτή και κατ’ επέκταση για το νέο επιχειρηματία, εγκαθιστώντας πρωτοποριακά συστήματα πώλησης με έμφαση στην καινοτομία, εφαρμόζοντας φρέσκες ιδέες, διαμορφώνοντας μία εντελώς ξεχωριστή προσωπικότητα που ξεπερνά πάντα τον ανταγωνισμό.

FB: Ποιο είναι το κόστος της επένδυσης για ένα IQ Parfumerie;

ΔΜ: Έχουμε δημιουργήσει 4 concepts, το καθένα να αφορά διαφορετικές εμπορικές περιοχές:

WHITE – αρχική επένδυση 4,000 Ευρώ, με 90 κωδικούς αρωμάτων

Προορίζεται για ημικεντρικές εμπορικές περιοχές, με ενοίκιο μέχρι 900 Ευρώ

BLACK – αρχική επένδυση 35,000 Ευρώ, με εντοιχισμένη ηλεκτρονική κασέτα 1 μύλου

Προορίζεται για ημικεντρικές - κεντρικές εμπορικές περιοχές, με ενοίκιο μέχρι 1,200 Ευρώ

SILVER – αρχική επένδυση 55,000 Ευρώ, με εντοιχισμένη ηλεκτρονική κασέτα 2 μύλων

Προορίζεται για κεντρικές εμπορικές περιοχές, με ενοίκιο μέχρι 1,800 Ευρώ

GOLD – αρχική επένδυση 80,000 Ευρώ, με εντοιχισμένη ηλεκτρονική κασέτα 3 μύλων

Προορίζεται για πολύ κεντρικές εμπορικές περιοχές, με ενοίκιο μέχρι 2,400 Ευρώ

FB: Περιγράψτε μας τις πρωτοβουλίες που λάβατε, με στόχο την ενίσχυση των δικαιοδόχων σας.

ΔΜ: Η σημαντικότερη πρωτοβουλία είναι αυτή της IQ Parfumerie και συγκεκριμένα η καινοτόμος διαδικασία της αυτόματης πώλησης αρωμάτων, η οποία:

  • παρέχει μία απαλλαγμένη από αέρα συσκευασία και αποθήκευση των αρωμάτων, εξασφαλίζοντας μια μακράς διάρκειας ποιότητα του προϊόντος.

  • χρησιμοποιεί ένα ανεξάρτητο κύκλωμα αγωγών και ένα μέσο άντλησης για την χορήγηση της επακριβούς προκαθορισμένης ποσότητας αρώματος απολύτου καθαρότητας από κάθε ένα από το πλήθος των δοχείων που περιέχουν έναν ισοδύναμο πλήθος διακριτών αρωμάτων.

  • διαθέτει ένα σύστημα ψύξης κατάλληλο για τη διατήρηση της θερμοκρασίας των δοχείων αποθήκευσης των αρωμάτων σε επιθυμητά επίπεδα εξασφαλίζοντας μακράς διάρκειας σταθερή.

  • παρέχει μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή έλεγχο ολόκληρης της διαδικασίας της πώλησης, με την βοήθεια του υπευθύνου του καταστήματος.

FB: Περιγράψτε μας τις πρωτοβουλίες που λάβατε, με στόχο την ενίσχυση του brand σας στην αγορά και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς σας.

ΔΜ: Πέρα από την ενδυνάμωση των προωθητικών ενεργειών μας σε social media και σε in store marketing, ξεκινήσαμε σε Skai, Mega, STAR, EPSILON, EXTRA και Kontra, διαφημιστικό πρόγραμμα στην πρωινή ζώνη και έχουμε προγραμματίσει την συνεχή μας παρουσία στην τηλεόραση.

FB: Πώς αξιολογείτε το franchising ως μέσο – τρόπο επαγγελματικής αποκατάστασης, αλλά και επιχειρηματικής δραστηριοποίησης.

ΔΜ: Το franchising παρέχει το ιδανικό μέσο για να επιχειρήσει σήμερα κάποιος εντός των έντονων αναταραχών της οικονομίας μας. Κυρίως, δε, για όλους όσους αναζητούν εργασία με αξιόλογες απολαβές και ιδανικές συνθήκες εργασίας. Όσο αφορά, δε, τον κλάδο μας, μη ξεχνάμε ότι γνώρισε την μεγάλη του ανάπτυξη εντός της περιόδου της κρίσης και αναφορικά με το δίκτυό μας είναι απολύτως υγιές με συνεχή ανάπτυξη.

FB: Ποιά η γνώμη σας για την πορεία της οικονομίας και της αγοράς γενικότερα μέσα στο 2016;

ΔΜ: Οι επόμενοι μήνες είναι ιδιαίτερα κρίσιμοι. Σε κάθε περίπτωση δεν μπορούμε να καθόμαστε άπρακτοι, τόσο ως επιχειρηματίες, όσο και ως υποψήφιοι δικαιοδόχοι οφείλουμε να αγωνιζόμαστε για ένα καλύτερο αύριο. Γενικά, είμαι αισιόδοξος και αν μη τι άλλο στην Epsilon 5 το αποδεικνύουμε με τις συνεχείς επενδύσεις, καθώς το 2015 μας βρήκε σε νέες εγκαταστάσεις και με το νέο project της εταιρείας μας, την IQParfumerie, μετά από επενδύσεις αρκετών εκατοντάδων χιλιάδων Ευρώ και κυρίως πολλών – πολλών ορών σκέψης και αναλύσεων, αριθμώντας προς το παρόν (!) σε 17 καταστήματα.

Ενημερωθείτε αναλυτικά για την επιχειρηματική πρόταση franchise των IQ Parfumerie ΕΔΩ ή τηλεφωνήστε στο 2106540681 – FRANCHISE BUSINESS.