Η eCig Hellas δραστηριοποιείται στο χώρο του ηλεκτρονικού τσιγάρου από το 2011 και μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα κατάφερε να είναι μέσα στις πρώτες εταιρείες του κλάδου με έξι καταστήματα λιανικής και περισσότερα από 180 σημεία πώλησης στην Ελλάδα και εξωτερικό. Συζητάμε με τους κ.κ. Παναγιώτη Ευσταθίου και Ευάγγελο Μαρκόπουλο, τους Διευθύνοντες Συμβούλους της εταιρείας και μας αποκαλύπτουν τις προοπτικές του κλάδου και την επενδυτική πρόταση της εταιρείας.
Πώς αξιολογείτε την «έκρηξη» στον κλάδο του ηλεκτρονικού τσιγάρου και ποιές είναι οι προοπτικές ανάπτυξης;
Πιστεύουμε ότι η «έκρηξη» δεν οφείλεται σε κανενός είδους απαγόρευση. Ο κόσμος έχει αρχίσει να προσέχει περισσότερο την υγεία του και να αντιλαμβάνεται ότι το συμβατικό κάπνισμα δεν έχει να του προσφέρει τίποτε απολύτως.
Στον αντίποδα, το ποιοτικό Ηλεκτρονικό Τσιγάρο έχει πετύχει να κερδίσει την προσοχή και τον σεβασμό του καταναλωτή, αφού είναι ευδιάκριτα τα αποτελέσματα με την εναλλαγή στην χρήση από κανονικό σε ηλεκτρονικό.
Ίσως στην χώρα μας το πρόβλημα με την οικονομία να έχει παίξει κάποιο ρόλο, μιας και το ηλεκτρονικό τσιγάρο είναι σίγουρα πολύ οικονομικότερο.
Όσο για τις προοπτικές ανάπτυξης και σύμφωνα με τα στατιστικά μας στοιχεία, η αγορά του ηλεκτρονικού τσιγάρου θα ξεπεράσει το 10% της αγοράς συμβατικών τα επόμενα 4 χρόνια.
Για ποιους λόγους υιοθετήσατε το franchising ως στρατηγική ανάπτυξη;
Το ηλεκτρονικό τσιγάρο δεν είναι από τα προϊόντα που κάποιος εύκολα και χωρίς γνώσεις θα αγοράσει από το internet. Η εμπειρία της γεύσης από την μεγάλη γκάμα υγρών αναπλήρωσης που διαθέτουμε, δε μπορεί να περάσει μέσα από την οθόνη του υπολογιστή.
Χρειάζεται οπωσδήποτε προσωπική επαφή με τον ατμιστή.
Ο ατμιστής ή ο πρώην καπνιστής χρειάζεται ανθρώπους να τους καθοδηγήσουν στη σωστή επιλογή συσκευής, ανάλογα με τις ανάγκες και τις συνήθειες τους.
Ένα Franchising με σωστό όραμα και σταθερή πολιτική, που θα έχει σαν στόχο τη διατήρηση των σωστών υπηρεσιών προς τον ατμιστή, όπως αυτό που προσφέρει σήμερα η eCig Hellas, είναι η επιτομή της εμπορικής επιτυχίας και για τα δυο μέρη.
Ποια είναι τα κύρια συστατικά επιτυχίας ενός καταστήματος ηλεκτρονικού τσιγάρου; (π.χ. θέση, εξυπηρέτηση, γκάμα προϊόντων, επώνυμα είδη κ.ο.κ.)
Πρώτα απ’ όλα η γνώση και η εξυπηρέτηση! Πρέπει να καταλάβουμε ότι ο νέος ατμιστής κάνει προσπάθεια ζωής. Μια λανθασμένη ρύθμιση στη συσκευή, μια λάθος επιλογή στην αντίσταση του ατμοποιητή, μπορεί να τον κάνει να παραιτηθεί ο ίδιος και παράλληλα να επηρεάσει και τον κύκλο του αρνητικά.
Η θέση μπορεί να είναι κριτήριο για τους πρώτους 2-3 μήνες. Η επιτυχημένη πορεία των ήδη συνεργατών μας – και μερικών μάλιστα σε σημεία που δε θεωρούνται εμπορικά – οφείλεται στην διαρκή υποστήριξη. Ένα κατάστημα νέου συνεργάτη, εμφανίζεται στο προσκήνιο από την πρώτη μέρα, λειτουργεί και γίνεται γνωστό άμεσα και είναι κάτι που το βλέπει κανείς στο ταμείο των πρώτων κιόλας ημερών.
Η μεγάλη γκάμα μας υγρών αναπλήρωσης, ατμιστικών βάσεως και συμπυκνωμένων γεύσεων, έχει αποδειχθεί ότι έχει βοηθήσει πολλούς και με διαφορετικές προτιμήσεις να διαλέξουν τη γεύση ακριβώς που τους ταιριάζει, χωρίς συμβιβασμούς.
Συνεργαζόμαστε μόνο με τους καλύτερους κατασκευαστές ηλεκτρονικών τσιγάρων και προσφέρουμε μια σειρά από υψηλής ποιότητας προϊόντα, που αφού πρώτα έχουμε επιλέξει και εγκρίνει οι ίδιοι, αποφασίζοντας για την εισαγωγή ή την παραγωγή τους. Έτσι διασφαλίζουμε όχι μόνο την κορυφαία ποιότητα, αλλά και την ικανοποίηση των πελατών μας.
Φροντίζουμε για την άρτια εκπαίδευση του προσωπικού των καταστημάτων μας, με σκοπό να προσφέρουμε μια ολοκληρωμένη, επαγγελματική και ταυτόχρονα φιλική εξυπηρέτηση.
Η εκπαίδευση δεν αφορά μόνο την πώληση, αλλά περισσότερο την καθοδήγηση του πελάτη και του συνεργάτη, για σωστή επιλογή προϊόντων.
Παροχές στους υποψήφιους franchisees
-
Συμβουλή στην επιλογή τοποθεσίας καταστήματος
-
Σχεδίαση καταστήματος σε τρισδιάστατη απεικόνιση ώστε να είμαστε 100% ικανοποιημένοι με το αισθητικό και λειτουργικό αποτέλεσμα.
-
Καθοδήγηση στην επιλογή προϊόντων με ενημέρωση για τα πλέον δημοφιλή.
-
Εκπαίδευση προσωπικού στα κεντρικά γραφεία / αποθήκη μας ή σε άλλο κατάστημα.
-
Λογισμικό παρακολούθησης πωλήσεων, παραγγελιών.
-
Δωρεάν διαφημιστικό υλικό.
-
Προβολή του καταστήματος στους 3 ιστότοπους της εταιρίας μας και συμμετοχή σε κάθε προωθητική ενέργεια προϊόντων.
Ο επιχειρηματίας που επιθυμεί να ανοίξει franchise, δεν χρειάζεται καν να είναι παρών.
Ποιά είναι τα κύρια χαρακτηριστικά της πρότασης franchise της εταιρείας σας; (δηλ. απαιτούμενος χώρος, κόστος διαμόρφωσης καταστήματος, κόστος επίπλωσης, entry fees, αρχικό εμπόρευμα, royalties)
Πρέπει να καταλάβουμε ότι μια σχέση franchising είναι μια εσωτερική συμφωνία δύο εταιριών, που στον τελικό πελάτη εμφανίζονται ως μία. Με αυτό σαν κριτήριο, το βασικότερο χαρακτηριστικό της πρότασης, είναι η υιοθέτηση και διατήρηση των αρχών μας.
Οπωσδήποτε η επάρκεια εμπορεύματος για την εξυπηρέτηση των πελατών είναι βασικό κριτήριο, όπως άλλωστε η εμφάνιση και η γενική εικόνα.
Το προϊόν είναι νέο και ακόμα εξελίσσεται. Έτσι, το εν δυνάμει κατάστημα franchisee, θα πρέπει να αξιολογηθεί και να καλυφθεί διαφορετικά. Κατά γενικό κανόνα ωστόσο, τα παρακάτω σημεία θα πρέπει να πληρούνται.
Απαιτούμενος χώρος: 40τμ +
Κόστος διαμόρφωσης καταστήματος: ανάλογα με την κατάσταση και το μέγεθος του καταστήματος.
Κόστος επίπλωσης: ανάλογα με το μέγεθος του χώρου
Entry fees: 10,000 €
Κόστος αρχικού εμπορεύματος: 20,000 € / 50,000 €
Κόστος δικαιωμάτων: δωρεάν
Τι πρέπει να προσέξουν οι ενδιαφερόμενοι νέοι επιχειρηματίες που επιθυμούν να ανοίξουν το δικό τους κατάστημα ηλεκτρονικού τσιγάρου;
Για να μπορείς να εξυπηρετήσεις σωστά έναν πελάτη θα πρέπει να έχεις προσωπική εμπειρία από άτμισμα. Θα πρέπει σαν επιχειρηματίας να είσαι ο ίδιος ή το προσωπικό σου ατμιστές. Η γνώση και εμπειρία των προϊόντων που αποκομίζει κάποιος με τη χρήση τους είναι μεγάλη.
Πώς αξιολογείτε την «έκρηξη» στον κλάδο του ηλεκτρονικού τσιγάρου και ποιές είναι οι προοπτικές ανάπτυξης;
Πιστεύουμε ότι η «έκρηξη» δεν οφείλεται σε κανενός είδους απαγόρευση. Ο κόσμος έχει αρχίσει να προσέχει περισσότερο την υγεία του και να αντιλαμβάνεται ότι το συμβατικό κάπνισμα δεν έχει να του προσφέρει τίποτε απολύτως.
Στον αντίποδα, το ποιοτικό Ηλεκτρονικό Τσιγάρο έχει πετύχει να κερδίσει την προσοχή και τον σεβασμό του καταναλωτή, αφού είναι ευδιάκριτα τα αποτελέσματα με την εναλλαγή στην χρήση από κανονικό σε ηλεκτρονικό.
Ίσως στην χώρα μας το πρόβλημα με την οικονομία να έχει παίξει κάποιο ρόλο, μιας και το ηλεκτρονικό τσιγάρο είναι σίγουρα πολύ οικονομικότερο.
Όσο για τις προοπτικές ανάπτυξης και σύμφωνα με τα στατιστικά μας στοιχεία, η αγορά του ηλεκτρονικού τσιγάρου θα ξεπεράσει το 10% της αγοράς συμβατικών τα επόμενα 4 χρόνια.
Για ποιους λόγους υιοθετήσατε το franchising ως στρατηγική ανάπτυξης ή Σκέφτεστε να αναπτύξετε περαιτέρω το δίκτυό σας μέσω franchise;
Το ηλεκτρονικό τσιγάρο δεν είναι από τα προϊόντα που κάποιος εύκολα και χωρίς γνώσεις θα αγοράσει από το internet. Η εμπειρία της γεύσης από την μεγάλη γκάμα υγρών αναπλήρωσης που διαθέτουμε, δε μπορεί να περάσει μέσα από την οθόνη του υπολογιστή.
Χρειάζεται οπωσδήποτε προσωπική επαφή με τον ατμιστή.
Ο ατμιστής ή ο πρώην καπνιστής χρειάζεται ανθρώπους να τους καθοδηγήσουν στη σωστή επιλογή συσκευής, ανάλογα με τις ανάγκες και τις συνήθειες τους.
Ένα Franchising με σωστό όραμα και σταθερή πολιτική, που θα έχει σαν στόχο τη διατήρηση των σωστών υπηρεσιών προς τον ατμιστή, όπως αυτό που προσφέρει σήμερα η eCig Hellas, είναι η επιτομή της εμπορικής επιτυχίας και για τα δυο μέρη.
Ποια είναι τα κύρια συστατικά επιτυχίας ενός καταστήματος ηλεκτρονικού τσιγάρου; (π.χ. θέση, εξυπηρέτηση, γκάμα προϊόντων, επώνυμα είδη κ.ο.κ.)
Πρώτα απ’ όλα η γνώση και η εξυπηρέτηση! Πρέπει να καταλάβουμε ότι ο νέος ατμιστής κάνει προσπάθεια ζωής. Μια λανθασμένη ρύθμιση στη συσκευή, μια λάθος επιλογή στην αντίσταση του ατμοποιητή, μπορεί να τον κάνει να παραιτηθεί ο ίδιος και παράλληλα να επηρεάσει και τον κύκλο του αρνητικά.
Η θέση μπορεί να είναι κριτήριο για τους πρώτους 2-3 μήνες. Η επιτυχημένη πορεία των ήδη συνεργατών μας – και μερικών μάλιστα σε σημεία που δε θεωρούνται εμπορικά – οφείλεται στην διαρκή υποστήριξη. Ένα κατάστημα νέου συνεργάτη, εμφανίζεται στο προσκήνιο από την πρώτη μέρα, λειτουργεί και γίνεται γνωστό άμεσα και είναι κάτι που το βλέπει κανείς στο ταμείο των πρώτων κιόλας ημερών.
Η μεγάλη γκάμα μας υγρών αναπλήρωσης, ατμιστικών βάσεως και συμπυκνωμένων γεύσεων, έχει αποδειχθεί ότι έχει βοηθήσει πολλούς και με διαφορετικές προτιμήσεις να διαλέξουν τη γεύση ακριβώς που τους ταιριάζει, χωρίς συμβιβασμούς.
Συνεργαζόμαστε μόνο με τους καλύτερους κατασκευαστές ηλεκτρονικών τσιγάρων και προσφέρουμε μια σειρά από υψηλής ποιότητας προϊόντα, που αφού πρώτα έχουμε επιλέξει και εγκρίνει οι ίδιοι, αποφασίζοντας για την εισαγωγή ή την παραγωγή τους. Έτσι διασφαλίζουμε όχι μόνο την κορυφαία ποιότητα, αλλά και την ικανοποίηση των πελατών μας.
Φροντίζουμε για την άρτια εκπαίδευση του προσωπικού των καταστημάτων μας, με σκοπό να προσφέρουμε μια ολοκληρωμένη, επαγγελματική και ταυτόχρονα φιλική εξυπηρέτηση.
Η εκπαίδευση δεν αφορά μόνο την πώληση, αλλά περισσότερο την καθοδήγηση του πελάτη και του συνεργάτη, για σωστή επιλογή προϊόντων.
Παροχές στους υποψήφιους franchisees
Συμβουλή στην επιλογή τοποθεσίας καταστήματος
Σχεδίαση καταστήματος σε τρισδιάστατη απεικόνιση ώστε να είμαστε 100% ικανοποιημένοι με το αισθητικό και λειτουργικό αποτέλεσμα.
Καθοδήγηση στην επιλογή προϊόντων με ενημέρωση για τα πλέον δημοφιλή.
Εκπαίδευση προσωπικού στα κεντρικά γραφεία / αποθήκη μας ή σε άλλο κατάστημα.
Λογισμικό παρακολούθησης πωλήσεων, παραγγελιών.
Δωρεάν διαφημιστικό υλικό.
Προβολή του καταστήματος στους 3 ιστότοπους της εταιρίας μας και συμμετοχή σε κάθε προωθητική ενέργεια προϊόντων.
Ο επιχειρηματίας που επιθυμεί να ανοίξει franchise, δεν χρειάζεται καν να είναι παρών.
Ποιά είναι τα κύρια χαρακτηριστικά της πρότασης franchise της εταιρείας σας; (δηλ. απαιτούμενος χώρος, κόστος διαμόρφωσης καταστήματος, κόστος επίπλωσης, entry fees, αρχικό εμπόρευμα, royalties)
Πρέπει να καταλάβουμε ότι μια σχέση franchising είναι μια εσωτερική συμφωνία δύο εταιριών, που στον τελικό πελάτη εμφανίζονται ως μία. Με αυτό σαν κριτήριο, το βασικότερο χαρακτηριστικό της πρότασης, είναι η υιοθέτηση και διατήρηση των αρχών μας.
Οπωσδήποτε η επάρκεια εμπορεύματος για την εξυπηρέτηση των πελατών είναι βασικό κριτήριο, όπως άλλωστε η εμφάνιση και η γενική εικόνα.
Το προϊόν είναι νέο και ακόμα εξελίσσεται. Έτσι, το εν δυνάμει κατάστημα franchisee, θα πρέπει να αξιολογηθεί και να καλυφθεί διαφορετικά. Κατά γενικό κανόνα ωστόσο, τα παρακάτω σημεία θα πρέπει να πληρούνται.
Απαιτούμενος χώρος: 40τμ +
Κόστος διαμόρφωσης καταστήματος: ανάλογα με την κατάσταση και το μέγεθος του καταστήματος.
Κόστος επίπλωσης: ανάλογα με το μέγεθος του χώρου
Entry fees: 10,000 €
Κόστος αρχικού εμπορεύματος: 20,000 € / 50,000 €
Κόστος δικαιωμάτων: δωρεάν
Τι πρέπει να προσέξουν οι ενδιαφερόμενοι νέοι επιχειρηματίες που επιθυμούν να ανοίξουν το δικό τους κατάστημα ηλεκτρονικού τσιγάρου;
Για να μπορείς να εξυπηρετήσεις σωστά έναν πελάτη θα πρέπει να έχεις προσωπική εμπειρία από άτμισμα. Θα πρέπει σαν επιχειρηματίας να είσαι ο ίδιος ή το προσωπικό σου ατμιστές. Η γνώση και εμπειρία των προϊόντων που αποκομίζει κάποιος με τη χρήση τους είναι μεγάλη.