Συζητάμε με την κ. Λένα Ζολώτα, Retail Sales Director της WATT+VOLT για την εμπειρία της πανδημίας και τον κλάδο της ενέργειας

Οι πρωτόγνωρες συνθήκες της πανδημίας επηρέασαν τη δραστηριότητά σας και αν ναι πως;

Η πανδημία έφερε πολλές αλλαγές στον τρόπο εργασίας και αντιμετώπισης των καθημερινών θεμάτων, απαιτώντας ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία. Ο κλάδος της ενέργειας δεν επηρεάστηκε σημαντικά στη ζήτηση των υπηρεσιών, μιας και αφορά μια αναδυόμενη και πολύ δυναμική αγορά με ευκαιρίες ανάπτυξης για το μέλλον.

Το γεγονός ότι οι υπηρεσίες μας επιλύουν μια καθημερινή και προϋπάρχουσα ανάγκη δίνει προβάδισμα και σταθερότητα στον κλάδο, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν αλλάζουμε τακτικές και οπτική ώστε να ανταποκρινόμαστε στις νέες ανάγκες που η πανδημία δημιουργεί.

Ποιες είναι οι WATT+VOLT ενέργειες που κάνατε για να αντιμετωπίσετε τη νέα αυτή κατάσταση;

Αν έπρεπε με μια λέξη να χαρακτηρίσουμε τις ενέργειές μας κατά την περίοδο της πανδημίας, σίγουρα αυτή θα ήταν η ευελιξία. Σημαντικό είναι το γεγονός ότι τα καταστήματά μας παραμένουν ανοιχτά, γεγονός που βοηθάει τον franchisee να διατηρεί επαφή με τους πελάτες μας. Στόχος μας είναι να διατηρείται, όσο το δυνατόν, η αναντικατάστατη ανθρώπινη επαφή με τους WATT+VOLTers, με τη σιγουριά ότι είμαστε δίπλα τους, τηρώντας φυσικά όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας.

Ωστόσο, η παρούσα συνθήκη βοήθησε να αφομοιωθούν πιο εύκολα και νέοι τρόποι επικοινωνίας που ήρθαν για να μείνουν για ακόμα μεγαλύτερη διευκόλυνση των πελατών μας. Η επικοινωνία από τηλεφώνου καθώς και η ηλεκτρονική υπογραφή είναι από τα ευέλικτα «εργαλεία» που έχουν στα χέρια τους όλα τα καταστήματα μας κι έτσι μπορούν να εξυπηρετήσουν τους πελάτες μας ακόμα και από απόσταση.

Αν δούμε και τη θετική πλευρά των πραγμάτων, τι θα αναφέρετε ότι σας προσέφερε η εμπειρία του 1ου lockdown;

Πεποίθησή μας είναι ότι από τις πιο δύσκολες συγκυρίες προκύπτουν και θετικά, Ένα από αυτά, είναι η ανάπτυξη της ψηφιοποίησης των διαδικασιών, η ενίσχυση της ήδη υπάρχουσας ευελιξίας και η ανάπτυξη της καινοτομίας. Το γεγονός ότι τα καταστήματά μας παρέμειναν ανοιχτά τηρώντας πάντα όλα τα πρωτόκολλα και τους κανονισμούς ασφαλείας, βοήθησε πολύ τους πελάτες μας να νιώθουν ασφάλεια και ταυτόχρονα ενίσχυσε σε εμάς τη σιγουριά ότι παραμένουμε δίπλα τους με όλους τους δυνατούς τρόπους. Ωστόσο, αναπτύξαμε & εξελίξαμε σε μεγάλο βαθμό και τις τακτικές εξυπηρέτησης από απόσταση, δίνοντας στον πελάτη τη σιγουριά ότι λύνονται άμεσα και επιτελικά όλα τα αιτήματά του ακόμα και από μακριά. Πιστεύουμε πολύ στην ευελιξία και στην προσαρμοστικότητα μιας και μέσα από τα δύσκολα βρίσκουμε λύσεις που παράλληλα συμβάλλουν στην πρόοδό μας. Αγαπάμε την εξέλιξη, την καινοτομία και τις νέες ιδέες και θέλουμε να δημιουργούμε τις συνθήκες ώστε οι πελάτες μας να έρχονται σε επαφή μαζί μας ξανά και ξανά.

Πώς βλέπετε το μέλλον στον κλάδο της ενέργειας ;

Ο κλάδος της ενέργειας είναι και παραμένει εξελισσόμενος, στηριζόμενος σε μια προϋπάρχουσα ανάγκη του καταναλωτή. Αυτά που κάνουν τη διαφορά είναι ο τρόπος προσέγγισης και τα προσφερόμενα προϊόντα. Θεωρούμε ότι η εξέλιξη του είναι συνεχής και αυτό προκύπτει από τις νέες ανάγκες του αγοραστικού κοινού που προκύπτουν από την αλλαγή της καθημερινότητας:

Ηλεκτρική φόρτιση αυτοκινήτων (chargespot), «έξυπνο» σπίτι (SmatWatt), φυσικό αέριο, αξιοποίηση φυσικών πηγών ενέργειας (Net Metering) είναι μερικές από αυτές και η WATT+VOLT ήδη έχει βρει τις κατάλληλες λύσεις. Το κλειδί της επιτυχίας είναι η προσαρμοστικότητα στις νέες συνθήκες και η προοδευτική σκέψη. Να φαντάζεσαι περισσότερα απ’ όσα ήδη προσφέρεις σχεδιάζοντας τα μελλοντικά σου βήματα.