ΜΑΝΩΛΗΣ ΑΝΔΡΙΑΝΑΚΗΣ (COFFEE THEORY)

Στο νέο τεύχος (#101, Ιούλιος 2021, συζητάμε με τον κο ΜΑΝΟ ΑΝΔΡΙΑΝΑΚΗ, CEO των COFFEE THEORY, για την επιχειρηματική πρόταση των COFFEE THEORY υπό το πλαίσιο τόσο της υγεινομικής κρίσης, όσο και των εξελίξεων στον κλάδο της μικρής εστίασης.

Πώς αξιολογείτε από άποψη εσόδων των καταστημάτων σας την τρέχουσα περίοδο, μετά πλέον από την άρση των περιορισμών των επισκέψεων σε καταστήματα;

Τα καταστήματά μας, λόγω του ότι διαθέτουν τόσο ευρεία γκάμα, όσο και υψηλή ποιότητα προϊόντων, ανταποκρίνονται απόλυτα στις ανάγκες των πελατών μας, και σε συνδυασμό με την συνολική εμπειρία εξυπηρέτησης που προσφέρουν, χαρακτηρίζονται από μεγάλη και συνεχή ανάπτυξη στις πωλήσεις τους.

Έχετε παρατηρήσει αλλαγές στην συμπεριφορά των καταναλωτών και ποιές είναι αυτές;

Οι καταναλωτές εκφράζουν την πιστότητά τους από την πρώτη μέρα λειτουργίας του νέου μας brand! Έρχονται σε καθημερινή επαφή μαζί μας και έχουμε αναπτύξει μία ιδιαίτερη σχέση μαζί τους.

Είναι πρωτοφανές αυτό που συμβαίνει και μας εκπλήσσει ευχάριστα.

Οι μόνες αλλαγές που έχουν παρατηρηθεί είναι αυτές που συμβαίνουν σε όλους μας. Προσπαθούμε όλοι μας, πλέον, να εξυπηρετούμε και να εξυπηρετούμαστε πάντα σύμφωνα με τα εκάστοτε πρωτόκολλα υγειονομικής ασφάλειας. Παρατηρούμε πως οι πελάτες μας συνεργάζονται και εισέρχονται κάθε μέρα στο κατάστημά μας με πλήρη ατομική ευθύνη τόσο προς το προσωπικό, όσο και προς τους υπόλοιπους πελάτες.

Πώς αναδιαμορφώθηκαν οι προτεραιότητές σας, μετά την εμπειρία των lockdowns;

Δώσαμε μεγάλη έμφαση στο να κρατάμε τους χώρους εξυπηρέτησης, αλλά και τους χώρους παραγωγής σε άρτια υγειονομική κατάσταση και φυσικά θα συνεχίσουμε με πλήρη δέσμευση, καθώς πλέον για εμάς η σκληρή εμπειρία της πανδημίας, αποτελεί παρακαταθήκη για την κοινωνική μας ευθύνη και το σεβασμό στους συνανθρώπους μας.

Πώς αξιολογείτε και πόσο σας βοήθησαν, κατά την διάρκεια των lockdowns, τα applications για online delivery;

Η αγορά στη χώρα μας αντιμετώπισε μεγάλο πρόβλημα στις υπηρεσίες ταχείας διανομής προϊόντων, επομένως θα ήταν πολύ λογικό αυτό να επηρεάσει και εμάς. Ωστόσο, είχαμε στελεχώσει την επιχείρησή μας με περισσότερα άτομα από όσα πιθανόν να χρειάζονταν και τα καταφέραμε αξιοπρεπώς να ανταποκριθούμε και σε αυτό τον τομέα. Όσον αφορά τα applications, είχαμε προετοιμαστεί κατάλληλα και κάθε μέρα δρούσαμε προληπτικά για τυχόν προβλήματα που μπορεί να παρουσιάζονταν.

Έχετε δημιουργήσει ή έχετε στα πλάνα σας τη δική σας διαδικτυακή πλατφόρμα παραγγελιών; Τι (θα) προσφέρει επιπλέον στους καταναλωτές και στους franchisees, σε σχέση με τις υφιστάμενες εμπορικές πλατφόρμες (π.χ. e-food, wolt);

Έχουμε επιλέξει εξοπλισμό και λογισμικό τελευταίας γενιάς, που υποστηρίζουν το δικό μας e- order. Η πλατφόρμα μας είναι ήδη έτοιμη και σύντομα θα είναι στη διάθεση των πελατών μας.

Στο δικό μας e-order το Customer Experience θα κινείται σε υψηλό επίπεδο και φυσικά οι καταναλωτές θα επιβραβεύονται καθημερινά για την πιστότητά τους, μέσω ολοκληρωμένων και αρκετά καινοτόμων πλάνων και διαδικασιών.

Οι franchisees, παράλληλα, θα επιτυγχάνουν ορθές παραγγελιοληψίες στο κατάστημά τους, χωρίς περιττούς χρόνους αναμονής των πελατών και έτσι θα εξοικονομούν και θέσεις εργασίας.

Ποιά είναι τα βασικά στοιχεία της πρότασης franchise της εταιρείας σας.

Η πρόταση franchise των COFFEE THEORY αφορά σε καταστήματα από 35 τ.μ. με αρχική επένδυση της τάξεως των 60,000 Ευρώ, και χαρακτηρίζεται από σημαντικά πλεονεκτήματα προς τους συνεργάτες της, όπως:

Εξαιρετικό design καταστημάτων, από άποψη αισθητικής, υλικών και εργονομίας.

Πλήρη, ουσιαστική και συνεχής υποστήριξη από τη μητρική εταιρεία, η οποία διαθέτει κορυφαίες υλικοτεχνικές και ανθρώπινες υποδομές.

Ευρύ και ιδιαίτερα προσεγμένο product mix, βασισμένο σε μοναδικές συνταγές και κορυφαίες πρώτες ύλες.

Υψηλή κερδοφορία, λόγω τόσο του συμπιεσμένου food cost, όσο και των διαδικασιών λειτουργίας που μειώνουν τα λειτουργικά έξοδα.

Συμπιεσμένη αρχική επένδυση, λόγω της μεγάλης τεχνογνωσίας και εμπειρίας της μητρικής εταιρείας.

Αξιοποίηση νέων τεχνολογιών κατά τη λειτουργία των καταστημάτων.

Ποιά είναι τα διαφοροποιητικά στοιχεία που ξεχωρίζουν την πρόταση franchise της εταιρείας σας από τον ανταγωνισμό;

Στα COFFEE THEORY έχουμε μελετήσει αναλυτικά και με μεγάλη λεπτομέρεια την κερδοφορία των franchisees μας σε κάθε κωδικό και προϊοντική κατηγορία.

Επίσης, η λειτουργία των καταστημάτων είναι άλλος ένας τομέας που γνωρίζουμε εξαιρετικά καλά και έχουμε καταφέρει να επιτυγχάνουμε τόσο ταχεία εξυπηρέτηση, όσο και αναβαθμισμένη εμπειρία για τους πελάτες μας.

Επιμείναμε πολύ σε αυτό, γιατί - αν παρατηρήσετε την αγορά - είναι αυτό που τελικά κάνει μία αλυσίδα να κερδίζει την προτίμηση των καταναλωτών, σε συνδυασμό φυσικά με την ανώτερη ποιότητα στα προϊόντα.

Παράλληλα, υποστηρίζουμε τους franchisees μας με την καθημερινή παρουσία μας στα καταστήματα για συζήτηση, πρόληψη λειτουργικών αστοχιών και φυσικά για το σχεδιασμό της επόμενης ημέρας, με την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών και της state of the art λογισμικό υποστήριξης.

Ποιό είναι το πλάνο ανάπτυξής σας;

Το πλάνο μας αφορά σε αρκετά εταιρικά καταστήματα (3 - 4 μέχρι τέλος του έτους) και καταστήματα franchise σε επιλεγμένες περιοχές της Αθήνας και της επαρχίας.

Ειδικά, για την καφεστίαση, πόσο κορεσμένο θεωρείτε τον κλάδο και πως ξεχωρίζει η δική σας πρόταση αναφορικά με τους καταναλωτές;

Οι επιλογές που έχουν οι καταναλωτές είναι πολλές, αλλά θεωρούμε πως τα concepts που μπορούν να τους ικανοποιήσουν και να τους προσφέρουν αυτό που λέμε Total Customer Experience είναι ελάχιστα.

Τα βασικά διαφοροποιητικά στοιχεία της πρότασής μας, η δέσμευσή μας για συνεχή βελτίωση και διασφάλιση της ολικής ποιότητας είναι αυτά που μας διαφοροποιούν πλήρως από κάθε άλλο concept.

Ας μη ξεχνάμε, ότι πλέον διανύουμε το 5ο κύμα του καφέ, και τα COFFEE THEORY - βασισμένα απόλυτα στις αρχές του, παρουσιάζουν το μέλλον στα καταστήματα λιανικής πώλησης καφέ!

Πώς θα σχολιάζατε το μέλλον της εστίασης, τόσο γενικότερα αναφορικά με αναμενόμενες αλλαγές, όσο και ειδικότερα αναφορικά με την διείσδυση του franchising στην καφεστίαση;

Έχουμε να δούμε πολλές αλλαγές και ευχόμαστε σε όλους υγεία και επιτυχία! Η επιχειρηματικότητα στον κλάδο της εστίασης απαιτεί στρατηγική, όραμα και ανάπτυξη, πάντα όμως με ηθικές αξίες ως προς τον ανταγωνισμό και ως προς τους πελάτες.

Μην ξεχνάμε ότι η ευγενής άμιλλα αποτελούσε θεμελιώδη αξία του πολιτισμού μας από τα αρχαία χρόνια. Ολοκληρώνοντας την απάντησή μου θα ήθελα να τονίσω πως το franchising αποτελεί τελικά ένα δύσκολο εγχείρημα και απαιτεί επαρκή στελέχωση και κατάλληλες υποδομές από τις εταιρείες που το τολμούν. Δεν είναι για όλους!

Ενδιαφέρομαι για Franchise

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και το franchise brand για το οποίο ενδιαφέρεστε και θα σας στείλουμε επιπλέον ενημερωτικό υλικό, είτε απευθείας, είτε θα προωθήσουμε το ενδιαφέρον σας στη μητρική εταιρεία.