EΥΘΥΜΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ, Coffee Island

Στο νέο τεύχος (#101, Ιούλιος 2021, συζητάμε με τον κο ΕΥΘΥΜΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ (Network Development Executive, Coffee Island), για την επιχειρηματική πρόταση της Coffee Island υπό το πλαίσιο τόσο της υγεινομικής κρίσης, όσο και των εξελίξεων στον κλάδο της καφεστίασης.

Πώς αναδιαμορφώθηκαν οι προτεραιότητές σας, μετά την εμπειρία των lockdowns;

Οι βασικές προτεραιότητες των καταστημάτων μας εξακολουθούν να είναι ίδιες μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων. Η προσφορά των ποιοτικών προϊόντων μας σε συνδυασμό με την υγειονομική ασφάλεια που παρέχουν τα καταστήματα μας στους καταναλωτές, εξακολουθούν να είναι σε πρώτο επίπεδο.

Ποιες είναι οι βασικές αλλαγές που ενσωματώθηκαν στο επιχειρηματικό μοντέλο σας, μετά την εμπειρία των lockdowns;

Η εμπειρία των lockdowns και της υγειονομικής πανδημίας, δημιούργησε την ανάγκη για άμεσες προσαρμογές στα καταστήματα μας. Ως οργανισμός, μεριμνήσαμε ώστε να πιστοποιηθεί άμεσα το σύνολο των καταστημάτων μας, μέσω του ανεξάρτητου φορέα της TUV με την πιστοποίηση “COVID SHIELD”. Επιπρόσθετες παροχές προς τους καταναλωτές όπως η υπηρεσία Skip The Line, μέσω του My Coffee Island APP για ανέπαφες παραλαβές προϊόντων καθώς και η περαιτέρω υποστήριξη της ήδη υπάρχουσας υπηρεσίας της διανομής, είναι γεγονός ότι διευκολύνουν αρκετά τη νέα καθημερινότητα των καταναλωτών μας.

Πώς αξιολογείτε και πόσο σας βοήθησαν, κατά την διάρκεια των lockdowns, τα applications για online delivery;

Οι συνθήκες της πανδημίας είχαν σημαντική επίδραση στις καταναλωτικές συνήθειες. Η μειωμένη φυσική παρουσία του καταναλωτή στο κατάστημα οδήγησε στην αύξηση των μεριδίων του καναλιού της διανομής. Ο οργανισμός μας, έχοντας ήδη λανσάρει για περισσότερο από δύο χρόνια την σύγχρονη εφαρμογή My Coffee Island App, επιτυγχάνει να προσομοιώνει την επαφή του καταναλωτή με τον barista στο φυσικό κατάστημα μέσω προσωποποιημένων παραγγελιών, δίνοντας μία ιδιαίτερη και ξεχωριστή νότα στον απομακρυσμένο καταναλωτή.

Ποιά είναι τα βασικά στοιχεία της πρότασης franchise της εταιρείας σας.

Ο οργανισμός της Coffee Island ως σύστημα έχει δημιουργηθεί και αναπτυχθεί με τον συνεργάτη ως αναπόσπαστο κομμάτι αυτού. Σε αυτή την βάση, οι συνεργασίες μας είναι απαλλαγμένες από οικονομικές δεσμεύσεις, είτε αυτές αφορούν royalty ή marketing fees, είτε αφορούν την επιβολή πλαφόν ελάχιστης παραγγελίας.

Στόχος της εταιρείας είναι η δημιουργία ισχυρών και υγιών συνεργασιών με μακροημέρευση, θέτοντας πάντα συνεργάτη και καταναλωτή σε πρωτεύοντα ρόλο.

Ποιά είναι τα διαφοροποιητικά στοιχεία που ξεχωρίζουν την πρόταση franchise της εταιρείας σας από τον ανταγωνισμό;

Ο οργανισμός μας έχει ως στόχο την διαρκή εξέλιξη και βελτίωση του επιχειρηματικού μας μοντέλου. Σε αυτόν τον άξονα, προχωρήσαμε την προηγούμενη χρονιά στην δημιουργία του Coffee Little Island, ενός εναλλακτικού προτεινόμενου μοντέλου καταστημάτων που βρίσκει εφαρμογή σε περιοχές που πληρούν συγκεκριμένα κριτήρια, παρέχοντας ευελιξία στους υποψήφιους επενδυτές. Η επιτυχία για εμάς, αποτελεί ταυτόσημη έννοια με την προσαρμογή στις εκάστοτε συνθήκες, γεγονός που αποτιμάται θετικά από τους επενδυτές και αποτυπώνεται, πέρα από την ανάπτυξη των καφεκοπτείων μας και στην εξαιρετικά γρήγορη ανάπτυξη των καταστημάτων Coffee Little Island.

Ποιό είναι το πλάνο ανάπτυξής σας;

Η χρονιά που πέρασε ήταν σίγουρα πρωτόγνωρη, γεγονός που δεν άφησε ανεπηρέαστο τον κλάδο της εστίασης. Η εταιρεία μας την προηγούμενη χρονιά, μεσούσης της υγειονομικής πανδημίας, κατάφερε να επεκτείνει το Δίκτυο των καταστημάτων της, τόσο στον ελλαδικό χώρο όσο και σε μεγάλες αγορές του εξωτερικού. Όσον αφορά στη χρονιά που διανύουμε, πιο συγκεκριμένα το 1ο εξάμηνο προχωρήσαμε σε 22 νέες συνεργασίες, αριθμώντας συνολικά ένα δίκτυο 426 καταστημάτων στον ελλαδικό χώρο. Αναφορικά με την επέκταση σε αγορές του εξωτερικού, μετά την επιτυχημένη διείσδυση στην αγορά της Ελβετίας, εξετάζεται ήδη 2η τοποθέτηση στην ίδια αγορά, με τις αγορές της Ρουμανίας και της Αιγύπτου να ακολουθούν, το προσεχές διάστημα. Με φάρο την προηγούμενη χρονιά και μένοντας πιστοί στο πλάνο, ο οργανισμός μας θα συνεχίσει την υγιή ανάπτυξη του δικτύου μας στην Ελλάδα, δίνοντας πρόσβαση σε όλο και περισσότερους καταναλωτές στην εμπειρία Coffee Island.

Ειδικά, για την καφεστίαση, πόσο κορεσμένο θεωρείτε τον κλάδο και πως ξεχωρίζει η δική σας πρόταση αναφορικά με τους καταναλωτές;

Ο κλάδος της καφεστίασης έχει κατακτήσει την κορυφή του επενδυτικού ενδιαφέροντος για δημιουργία νέων καταστημάτων, ειδικότερα στον τομέα του franchise. Αυτό έχει οδηγήσει σε μία υπερπληθώρα επιλογών. Περνώντας τη φάση της πανδημίας, είναι πιθανό να υπάρξει ένας εξ ορθολογισμός στην αγορά της καφεστίασης. Όσον αφορά στη δική μας πρόταση, η προσαρμοστικότητα, η εξειδίκευση στον κλάδο, η διαρκής έρευνα και ανάπτυξη της προϊοντικής μας γκάμας, η έμφαση στην υγειονομική ασφάλεια και η ταυτότητα του brand, αποτελούν αναμφισβήτητα σημαντικές παραμέτρους για τους καταναλωτές.

Πώς θα σχολιάζατε το μέλλον της εστίασης, τόσο γενικότερα αναφορικά με αναμενόμενες αλλαγές, όσο και ειδικότερα αναφορικά με την διείσδυση του franchising στην καφεστίαση;
Η περίοδος της υγειονομικής κρίσης δημιούργησε καταναλωτικές συνήθειες που διαφοροποιήθηκαν από τις υπάρχουσες. Ο κλάδος της εστίασης φαίνεται να ανταποκρίνεται γρήγορα στις προκλήσεις διατηρώντας ισχυρά μερίδια αγοράς. Συνήθειες όπως η γρήγορη κατανάλωση, η άνοδος του καναλιού της διανομής, η πιστότητα των απομακρυσμένων καταναλωτών, η συνέπεια, η ασφάλεια των καταναλωτών είναι μερικά από τα στοιχεία που καθορίζουν την επόμενη μέρα στον κλάδο. Τα συστήματα franchise που θα καταφέρουν να προσαρμοστούν, θα αποκτήσουν αναμφισβήτητα κυρίαρχο ρόλο σε έναν τομέα που προβλέπεται να έχει ακόμα μεγαλύτερη ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια.

Ενδιαφέρομαι για Franchise

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και το franchise brand για το οποίο ενδιαφέρεστε και θα σας στείλουμε επιπλέον ενημερωτικό υλικό, είτε απευθείας, είτε θα προωθήσουμε το ενδιαφέρον σας στη μητρική εταιρεία.