Τα μέσα μαζικής ενημέρωσης ρίχνουν τα φώτα τους σε νέους επιχειρηματίες που δημιουργούν καινοτόμα projects στο internet ή στα smartphones, με στόχο την εξάπλωσή τους στην παγκόσμια αγορά και ίσως την εξαγορά τους από κάποιο πολυεθνικό κολοσσό που θα εκτιμήσει το επιχειρηματικό μέλλον τους. Όλες αυτές οι success stories σαφέστατα δημιουργούν ένα πολύ καλό «ντόρο» περί επιχειρηματικότητας και ευκαιριών σε περιόδους κρίσης, αλλά όπως και να το κάνουμε πέρα από τα καινοτόμα χαρακτηριστικά τους πολύ λίγες είναι αυτές που έχουν θετικό πρόσημο στο cashflow τους.
Εν αντιθέσει, στο franchising επικρατούν πολύ πιο «προσγειωμένες» ιδέες με αντικείμενο είτε τη λιανική, είτε τις υπηρεσίες και κυρίως την εστίαση.
Υψηλότατο value for money και χαμηλές τιμές λιανικής, είναι η συνταγή της REFAN και της FAMOUS στον κλάδο της λιανικής, με ένα σύνολο και για τις δυο εταιρείες πάνω από 50 καταστήματα μέσα στο 2014.
Street food (or coffee) επιχειρηματικές ιδέες, με διαφορετικό μενού, με εντυπωσιακά στοιχεία εταιρικής ταυτότητας, με άριστη σχέση ποσότητας / ποιότητας προς τιμή και με κοινό παρονομαστή, την απλότητα και τη δυναμική του city concept, γνωρίζουν εντυπωσιακή ανάπτυξη.
Ταυτόχρονα, γνωστά brands επεκτείνονται στο εξωτερικό όπως η Fullah Sugah και η Marasil, αλλά και τα chillbox στον κλάδο της εστίασης.
Τα, δε, applications ή ηλεκτρονικά καταστήματα ή συστήματα loyalty, για το franchising αποτελούν τα μέσα και όχι ο αυτοσκοπός (τουλάχιστον προς το παρόν και με ελάχιστες εξαιρέσεις, π.χ. η FOCUS ON που αναπτύσσεται μέσω franchise με προϊόντα τις υπηρεσίες διαδικτύου).