Μία σημαντική διάκριση απέσπασε η «Δημήτριος Θανόπουλος ΑΕ» με την βράβευση του ανακαινισμένου καταστήματος της Κηφισιάς στην κατηγορία Best Interior-Food Retail / Σούπερ Μάρκετ στην εκδήλωση της διοργάνωσης Retail Interior Awards 2017, που έλαβε χώρα το βράδυ της Τρίτης 23 Ιανουαρίου επιβραβεύοντας τα καλύτερα έργα αρχιτεκτονικής & διακόσμησης εσωτερικών χώρων λιανικής πώλησης της χρονιάς.
Τον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό της ανακαίνισης του καταστήματος στην Κηφισιά υπογράφει το γραφείο KLab Architecture – Κωνσταντίνος Λαμπρινόπουλος, υπεύθυνο για την ανακαίνιση δύο ορόφων του καταστήματος της Νέας Ερυθραίας αλλά και του καταστήματος της Νέας Κηφισιάς. Όπως δηλώνουν και οι ίδιοι, «Η βασική μας ιδέα ήταν να αλλάξουμε την έννοια του σουπερμάκετ όπως τη γνωρίζουμε σήμερα, δηλαδή μεγάλα κουτιά με μεγάλους αδιάφορους διαδρόμους. Μας ενδιέφερε να κάνουμε εμπειρία την επίσκεψη στο σουπερμάρκετ. Η έρευνα μας ξεκίνησε από πρόσφατα σχεδιασμένα supermarket στο εξωτερικό και συνέχισε με τις ανοικτές αγορές ανά τον κόσμο. Για τους KLab το σουπερμάρκετ Θανόπουλος θα έπρεπε να παραπέμπει σε μια μεταφορά μιας αστικής αγοράς εκεί που πρέπει να πας σε διαφορετικά καταστήματα για να βρεις τα διαφορετικά αγαθά και να συνδιαλλαγείς με άλλους ανθρώπους. Κάποια αντικείμενα που σχεδιάστηκαν όπως ο γαλβανισμένος πάγκος των λαχανικών έχει αναφορές στη λαική αγορά, ο μαρμάρινος πάγκος του ψαράδικου στις ψαραγορές των νησιών και τα ξύλινα ράφια του αρτοποιίου σε παλιούς φούρνους σε χωριά. Όλα έχουν κάποιες αναφορές σε οικείες μνήμες που μετασχηματίστηκαν σε ένα μοντέρνο σχεδιασμό.»
H διάχυση του φυσικού φωτός δημιουργώντας μία αίσθηση εξωστρέφειας, η πρωταγωνιστική παρουσία του ξύλου στα υλικά μεταφέροντας μία ζεστή σχεδόν οικογενειακή ατμόσφαιρα και του λευκού μεσογειακού φωτός, το υψηλό επίπεδο σχεδιασμού σε συνδυασμό με την λειτουργικότητα των χώρων και η απορρόφηση της γοητείας της παλιάς Κηφισιάς, είναι μερικά από τα βασικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν την βραβευμένη πλέον ανακαίνιση.
Πολιτική της επιχείρησης ¨Δημήτριος Θανόπουλος ΑΕ» ήταν πάντα η προσαρμογή των κτισμάτων της τόσο από αρχιτεκτονική όσο και από λειτουργική πλευρά, στις επιταγές του σύγχρονου εμπορίου και των νέων τεχνολογιών. Οι ανακαινίσεις αυτές αποσκοπούσαν στην αισθητική ικανοποίηση και εξυπηρέτηση της ήδη υπάρχουσας πελατείας και στην προσέλκυση νέας, γεγονός που επιβεβαιώθηκε διαχρονικά στην πράξη. Όπως δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του ο Πρόεδρος της επιχείρησης Τέλης Θανόπουλος «οι επενδύσεις μας ανταποκρίνονται στην πατροπαράδοτη στρατηγική μας, βάσει της οποίας το αισθητικό-αρχιτεκτονικό περιβάλλον και το ασύγκριτο εύρος ποικιλίας και ποιότητας προϊόντων πρέπει να είναι το ένα ομόλογο του άλλου. Μόνο έτσι εξασφαλίζεται η μοναδικότητα της διαφοροποίησης που οι πελάτες επικροτούν επιλέγοντάς μας».
Ο Παναγιώτης Θανόπουλος, ιδρυτής του πρώτου παντοπωλείου το 1877, ήταν αυτός που εισήγαγε την καλαισθησία των χώρων, τον εντυπωσιακό τρόπο έκθεσης των εμπορευμάτων ακόμη και την προσεγμένη εμφάνιση των υπαλλήλων, δημιουργώντας καταστήματα-πρότυπα και συμπαρασύροντας την αθηναϊκή αγορά. Η φιλοσοφία του διείσδυσε στο DNA των γενεών που ακολούθησαν και αυτό το βραβείο ήρθε να την υπογραμμίσει για άλλη μία φορά.