champagne 350Το Franchising συνεχίζει και στο 2ο εξάμηνο του 2016 να αποτελεί τον καταλύτη για την ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας, μέσω των επιχειρηματικών συστημάτων που διαθέτουν ισχυρά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα και διαφοροποιητικά χαρακτηριστικά. Σύμφωνα με τη νέα έρευνα που διενέργησε το ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ FRANCHISE, το 1ο εξάμηνο του 2016 ξεκίνησαν τη λειτουργία τους περισσότερα από 150 νέα καταστήματα franchise, με την συντριπτική πλειοψηφία των νέων επιχειρηματιών να εντάσσονται σε μια αλυσίδα franchise αποβλέποντας σε μια ασφαλή και αποδοτική «θέση εργασίας».

Σύμφωνα με τη νέα ετήσια έκθεση που διενέργησε το ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ FRANCHISE, η οποία ανασκοπεί το 1ο εξάμηνο του 2016, παρατηρείται συγκέντρωση της επιχειρηματικότητας στον κλάδο του franchising, κυρίως ως διέξοδος στην κρίση (δηλ. «αγορά» θέσης εργασίας / επιχειρηματικότητα ανάγκης), και λιγότερο ως αξιοποίηση των ευκαιριών που πηγάζουν μέσα από αυτή (δηλ. επιχειρηματικότητα ευκαιρίας), καθώς τρείς στους τέσσερεις, ανοίγουν μια επιχείρηση franchise για να αποφύγουν την ανεργία, διαβλέποντας (και ελπίζοντας) ταυτόχρονα σε επιχειρηματική ευκαιρία και καλύτερες προοπτικές.

Οι ειδικές έρευνες και μελέτες που διενεργεί το ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ FRANCHISE, ο μόνιμος μηχανισμός παρακολούθησης και ανάλυσης του κλάδου του franchising στην Ελλάδα, υπό την αιγίδα του FRANCHISE BUSINESS και με τη συνδρομή του Franchise.GR, έχουν ως στόχο την έγκυρη ενημέρωση και ανάλυση, με έμφαση στις αναμενόμενες προεκτάσεις και επιπτώσεις, οι οποίες και προσδιορίζουν τις τάσεις στην αγορά.

Σύμφωνα με τη νέα έρευνα, κατά το 1ο εξάμηνο του έτους παρατηρήθηκε αύξηση τόσο της ζήτησης για το franchise όσο και ενάρξεις αρκετών καταστημάτων, με ελαφρές ανοδικές τάσεις σε σχέση με το 2ο εξάμηνο του 2015, αλλά σαφέστατα σε ορατά χαμηλότερα επίπεδα συγκριτικά με το 1ο εξάμηνο του 2015.

Ωστόσο, είναι φανερή η αυξητική τάση κατά το 3ο τρίμηνο του έτους, ένα γεγονός που τεκμηριώνει την αισιοδοξία ότι το 2016 θα «κλείσει» ελαφρά πτωτικά σε σχέση με το 2015.

Ενδιαφέρομαι για Franchise

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και το franchise brand για το οποίο ενδιαφέρεστε και θα σας στείλουμε επιπλέον ενημερωτικό υλικό, είτε απευθείας, είτε θα προωθήσουμε το ενδιαφέρον σας στη μητρική εταιρεία.