marinopoulos newΣτην υλοποίηση νέας στρατηγικής προχωρά η Μαρινόπουλος, στο πλαίσιο της οποίας ξεκίνησε την ανανέωση και αναβάθμιση των σούπερ μάρκετ της, μέσω ολικής ανακαίνισης και υιοθέτησης ενιαίου concept για όλα τα καταστήματα, με νέο εμπορικό σήμα. Η αλλαγή θα υλοποιηθεί σταδιακά μέχρι το τέλος του 2016 στο σύνολο των καταστημάτων και αποσκοπεί σε μια καινούργια αγοραστική εμπειρία, μέσα από τη διευκόλυνση και απλούστευση των καθημερινών αγορών των καταναλωτών, από τη στιγμή που τις σχεδιάζουν ως τη στιγμή που τις ολοκληρώνουν.

Για την επίτευξη αυτής της προσέγγισης, η Μαρινόπουλος σχεδίασε μια νέας μορφής σούπερ μάρκετ που προσφέρει κοινή αγοραστική εμπειρία στον καταναλωτή, έτσι ώστε σε όποιο κατάστημα και αν βρίσκεται ανά την Ελλάδα να αντλεί την ίδια ικανοποίηση στο αγοραστικό του ταξίδι. Στόχος είναι η δημιουργία μοντέρνων καταστημάτων όπου τα πάντα λειτουργούν με ακρίβεια, από εκπαιδευμένους εργαζομένους, που κάνουν την επίσκεψη του καταναλωτή εύκολη και γρήγορη.

Η νέα φιλοσοφία των καταστημάτων αναπτύχθηκε βάσει αποτελεσμάτων έρευνας που πραγματοποίησε η Μαρινόπουλος σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και το ΕCR, στοχεύοντας στην ανάδειξη εκείνων των χαρακτηριστικών που ζητά σήμερα ο Έλληνας καταναλωτής από μια σύγχρονη αλυσίδα σούπερ μάρκετ.
Σημειώνεται ότι, η νέα ανανεωμένη εικόνα και το νέο concept της αλυσίδας έχουν ήδη ξεκινήσει να εφαρμόζονται σε 4 καταστήματα σε Αργυρούπολη, Αμφιθέας, Άλιμο και Κολωνάκι, τα οποία αποτελούν τον οδηγό για την αναβάθμιση όλων των διαφορετικών τύπων καταστημάτων που διαθέτει η Μαρινόπουλος (μικρό, μεγάλο, κλασσικό και deli κατάστημα).

Στόχος της νέας στρατηγικής της αλυσίδας είναι, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωσή της, η εξασφάλιση υγιούς, αναπτυξιακής πορείας με νέες προοπτικές και αξία για την επιχείρηση, τους συνεργάτες, τους εργαζομένους και τους πελάτες της.