Λυδία Κουτρουλιά
Palmie bistro Πλ. Βικτωρίας
The stars of Franchising
Διαβάστε 40+ συνεντεύξεις δικαιοδόχων από τις πλέον γνωστές αλυσίδες στο νέο τεύχος του FRANCHISE BUSINESS, στα περίπτερα από τέλος Ιουλίου
Πώς αξιολογείτε τη μέχρι σήμερα συνεργασία σας με τη μητρική εταιρεία και πώς σας υποστηρίζει;
Από τη στιγμή που τηρούμε πιστά τις προδιαγραφές της μαμάς εταιρίας και ακολουθούμε την πελατοκεντρική προσέγγιση που εκείνη επιτάσσει, έχουμε φτάσει σε ένα πραγματικά ικανοποιητικό επίπεδο συνεργασίας. Παράλληλα, ο ‘Ομιλος Palmie bistro μάς διαθέτει εξειδικευμένες ομάδες σ’ όλους τους τομείς όπως π.χ. συμβούλους λειτουργίας και ανάπτυξης, προωθημένη ομάδα marketing και εξειδικευμένη ομάδα προμηθειών, επιτρέποντάς μας να προσφέρουμε στους πελάτες μας άριστες υπηρεσίες, στις πιο προσιτές τιμές, καθώς επίσης υγιεινή και ασφάλεια, σεβασμό, απαράμιλλη εξυπηρέτηση, ψυχαγωγία και αποτελεσματικότητα.
Πόσο ευχαριστημένος είστε με την μέχρι σήμερα πορεία της επιχείρησής σας και γιατί;
Η εμπειρία, οι μεθοδευμένες στρατηγικά ενέργειες, η πολλή προσπάθεια και η εντιμότητα στην εκπλήρωση της υπόσχεσης προς τους πελάτες για ποιότητα σε προσιτές τιμές και κυρίως το μεράκι, το πάθος, η επιμονή και η εργατικότητα τα οποία θέλουμε να πιστεύουμε ότι συνδυάζουμε, είναι οι λόγοι εκείνοι για τους οποίους το καταναλωτικό κοινό έχει αγαπήσει το κατάστημά μας και το έχει ξεχωρίσει όλα αυτά τα χρόνια μέσα στο πραγματικά ανταγωνιστικό περιβάλλον του κέντρου της Αθήνας. Σαφώς και πάντοτε επιδιώκουμε να βελτιωνόμαστε, ωστόσο μόνο ευγνωμοσύνη μπορούμε να αισθανόμαστε για την έως τώρα πορεία μας.
Θα προτείνατε σε νέους επιχειρηματίες να ανοίξουν το δικό τους franchise κατάστημα και γιατί;
Ασφαλώς και θα τους παρακινούσα να ανοίξουν το δικό τους κατάστημα, προειδοποιώντας τους, παρόλα αυτά, ότι σήμερα πρέπει προσπαθήσουν ένα παραπάνω για να κερδίσουν την εμπιστοσύνη του κοινού! Τη σημερινή εποχή, ένα νέο κατάστημα για να μπορέσει να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό και να αναπτυχθεί, πρέπει να οραματίζεται, να αναγνωρίζει και να εφαρμόζει τις έξυπνες ιδέες, να είναι ευέλικτο στις αποφάσεις και την ίδια στιγμή να δίνει την πρέπουσα σημασία στην εξυπηρέτηση, τις παροχές, τις καλές τιμές, την ποιότητα και τον σεβασμό προς τους πελάτες!