AB apolog2015Η ΑΒ Βασιλόπουλος, όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος δημοσιεύει το νέο Εταιρικό Κοινωνικό της Απολογισμό, στον οποίο παρουσιάζονται οι δράσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας, οι δεσμεύσεις της προς τους κοινωνικούς της εταίρους, καθώς και η πρόοδος και οι προκλήσεις που αντιμετώπισε η εταιρεία προς επίτευξη των στόχων της για το 2014.

Ο Κοινωνικός Απολογισμός της εταιρείας, παρουσιάζει με περιεκτικό και άμεσο τρόπο τις επιχειρηματικές δραστηριότητες και πρωτοβουλίες της ΑΒ, οι οποίες βασίζονται σε τρεις δυνατούς «κρίκους» της «Αλυσίδας Ευθύνης», της Αβητικής πλατφόρμας ΕΚΕ: «τον Άνθρωπο», «τα Προϊόντα» και «το Περιβάλλον». Παράλληλα με τη δημοσίευση του Κοινωνικού της Απολογισμού, η ένταξη του Ομίλου Delhaize, μέλος του οποίου είναι η ΑΒ από το 1992, στο Διεθνή Δείκτη Αειφορίας, Dow Jones Sustainability Index 2015, έναν από τους πιο αναγνωρισμένους διεθνείς δείκτες αειφορίας, έρχεται ως αναγνώριση της μακρόχρονης δέσμευσης και πορείας της εταιρείας στο υπεύθυνο επιχειρείν.

Κάποιες από τις ενέργειες και τα προγράμματα της ΑΒ Βασιλόπουλος που περιγράφονται στον Απολογισμό είναι:

Οι συστηματικές πρωτοβουλίες που αναλαμβάνει η εταιρεία για τους ανθρώπους της και τις τοπικές κοινωνίες («52 εβδομάδες, 52 δράσεις σίτισης και φροντίδας σε όλη την Ελλάδα» Πρόγραμμα δωρεάς κοντόληκτων τροφίμων κτλ).

Τα προγράμματα που εφαρμόζει για την ασφάλεια και την ποιότητα των τροφίμων που διατίθενται στα καταστήματα της.

Η συνεργασία με την ΜΚΟ WWF, για τη βελτίωση της βιωσιμότητας τους αλιευτικού στόλου, που αποτελεί το πρώτο πρόγραμμα που υλοποιείται όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και σε όλη τη Μεσόγειο.

Με αφορμή την έκδοση του Κοινωνικού Απολογισμού, ο κ. Λεωνίδας Βρεττάκος, Chief Operating Officer της ΑΒ Βασιλόπουλος δήλωσε: «Πιστεύουμε ότι είμαστε υποχρεωμένοι να αναπτύσσουμε διαρκώς δράσεις και προγράμματα Εταιρικής Υπευθυνότητας και να βρισκόμαστε δίπλα στις κοινωνίες που δραστηριοποιούμαστε, καθώς και στα μέλη της Αβητικής μας οικογένειας και τους συναδέλφους μας».

Ενδιαφέρομαι για Franchise

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και το franchise brand για το οποίο ενδιαφέρεστε και θα σας στείλουμε επιπλέον ενημερωτικό υλικό, είτε απευθείας, είτε θα προωθήσουμε το ενδιαφέρον σας στη μητρική εταιρεία.