Η Μαρινόπουλος προχώρησε στην έκδοση διμηνιαίου εταιρικού περιοδικού, με τον τίτλο «Μ», το οποίο στοχεύει, σύμφωνα τον Γιώργο Βογιατζάκη, Διευθύνων Σύμβουλο και Γενικό Διευθυντή της εταιρείας, «στο να δώσει βήμα διαλόγου σε επιχειρηματίες, πολιτικούς, εργαζόμενους και καταναλωτές».
Όπως αναφέρει ο ίδιος στο Editorial της έκδοσης, - που θα περιλαμβάνει και θέματα του λιανικού εμπορίου γενικότερα -, «κάθε καινούργια έκδοση είναι ένας νέος αγώνας δρόμου και κάθε λέξη της ένας ολοκαίνουργιος χτύπος σε μια καρδιά που δημιουργήθηκε για να πληροφορεί. Για να παίρνει μια είδηση, ένα νέο που για όλους εμάς είναι σημαντικό και να το φέρνει στα σπίτια σας». Το πρώτο τεύχος του «Μ» είναι αφιερωμένο στη νέα εφαρμογή της Μαρινόπουλος, Greeks Do Eat Better, η οποία προσφέρει την 1η πανελλαδική χαρτογράφηση χιλιάδων ελληνικών προϊόντων και παραγωγών σε κάθε άκρη της Ελλάδας.
Το τεύχος παρουσιάζει ακόμα μεταξύ άλλων, το πρότυπο super market που δημιουργήθηκε στο Μαρκόπουλο, με βάση συμπεράσματα πανελλαδικής έρευνας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ένα οδοιπορικό στο χώρο του κρασιού, ανάλυση των δυνατοτήτων που προσφέρει η νέα ιστοσελίδα της εταιρείας www.carrefour.gr, ρεπορτάζ για το πρόγραμμα κοινωνικών παντοπωλείων της Μαρινόπουλος, παρουσίαση της έρευνας Medweight του Τμήματος Διαιτολογίας-Διατροφής του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου κ.α.
Ο σχεδιασμός της έκδοσης έγινε από την Greek Infographics-Πάνος Κωνσταντόπουλος, ενώ ο συντονισμός της ύλης από την Weber Shandwick και τη Δήμητρα Δασκαλάκη. Υπεύθυνος Έκδοσης είναι η Διεύθυνση Επικοινωνίας & Εταιρικής Υπευθυνότητας της Μαρινόπουλος, με τις Αγγελική Μοτσάκου, Κέλλυ Κουφοπούλου.