Σε μια από τις πιο διακεκριμένες διεθνείς διοργανώσεις βραβείων για το λιανεμπόριο, προκρίθηκε η ΑΒ Βασιλόπουλος με το πρόγραμμα «Τρόφιμα Αγάπης», μέσω του οποίου δωρίζονται από τις αποθήκες και τα καταστήματά της ΑΒ, απολύτως υγιή τρόφιμα που έχουν καταστεί μη εμπορεύσιμα λόγω κοντινής ημερομηνίας λήξης ή χτυπημένης συσκευασίας. Πρόκειται για ένα καινοτόμο πρόγραμμα το οποίο εφαρμόζεται σε συνεργασία με την Αστική Μη Κυβερνητική Οργάνωση «Μπορούμε» και την Τράπεζα Τροφίμων που σήμερα εφαρμόζεται σε 196 ΑΒητικά καταστήματα υποστηρίζει 152 Φορείς και ωφελεί πάνω από 70.000 αποδέκτες. Τελικός στόχος είναι η μελλοντική εφαρμογή του σε όλο το δίκτυο της εταιρείας.
Η ΑΒ ανταποκρίθηκε με επιτυχία στις υψηλές απαιτήσεις της Επιτροπής του θεσμού και ξεχώρισε για τη σπουδαιότητα της κοινωνικής προσφοράς του προγράμματος, πάντα με αγάπη προς τον συνάνθρωπο. Στη συνέχεια, θα διεκδικήσει με άλλες 5 εταιρείες την πρωτιά στην κατηγορία “Responsible Retailer of the Year”, στο φετινό τελικό των World Retail Awards.
Μέσα από αυτή τη συμμετοχή, η ΑΒ επιδιώκει να αναδείξει το πρόγραμμα και να αποτελέσει παράδειγμα και για άλλες εταιρείες του κλάδου. Πρώτη στο εγχώριο λιανεμπόριο που εφαρμόζει οργανωμένο πρόγραμμα δωρεάς κοντόληκτων τροφίμων, η ΑΒ Βασιλόπουλος συνεχίζει δυναμικά και έρχεται όλο και πιο κοντά σε περισσότερους ανθρώπους που το έχουν ανάγκη.