chillbox
Αναπτυξιακές και επενδυτικές κινήσεις σας εντός του 2016
Το chillbox frozen yogurt είναι ένα brand που έχει αγαπηθεί πολύ και σε πολλές χώρες του εξωτερικού. Ήδη βρίσκεται σε 13 χώρες, στην Ευρώπη την Αμερική και τη Μέση Ανατολή. Αιχμή του δόρατος αποτελούν τα 2 νέα καταστήματα που προστέθηκαν φέτος στο εκτεταμένο δίκτυο της Chillbox, στην Times Square, στην Αμερική και στο Dammam, την δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Σαουδικής Αραβίας μετά την Jeddah. Και η ανάπτυξη σε αυτές τις χώρες συνεχίζεται, καθώς σχεδιάζονται ήδη τα νέα καταστήματα, στη Βοστώνη και στη Jeddah.
Σημεία διαφοροποίησης του concept σας – ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα
Το chillbox frozen yogurt έχει κυριαρχήσει κυρίως λόγω της υψηλής ποιότητάς του. Παράγεται από 100% ελληνικό φρέσκο γάλα και ελληνικό στραγγιστό γιαούρτι, χωρίς προσθήκη ζάχαρης. Αυτό το εξαιρετικό προϊόν μέσα στο χαρακτηριστικό φούξια κουτί έχει γίνει το σήμα κατατεθέν στην αγορά του frozen yogurt.
Τάσεις που χαρακτηρίζουν τον κλάδο σας
Η αγορά του frozen yogurt γνώρισε μεγάλη αύξηση τα τελευταία 5 χρόνια, περίοδο κατά την οποία γεννήθηκε το chillbox. Σήμερα η αγορά αυτή έχει ωριμάσει. Οι αλυσίδες που λειτούργησαν την περίοδο αυτή έχουν συρρικνωθεί και το chillbox είναι η μόνη αλυσίδα που έχει επικρατήσει με 46 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα και 28 ακόμα σε όλο τον κόσμο.
Δωδώνη
Αναπτυξιακές και επενδυτικές κινήσεις σας εντός του 2016
Το 2017 θα είναι μια σημαντική χρονιά στην πορεία της Δωδώνη, μια και συμπληρώνει 50 χρόνια ζωής. Έτσι από αυτή τη χρονιά η Δωδώνη ξεκίνησε μια μεγάλη διαφημιστική καμπάνια με την οποία ανταποδίδει την αγάπη των πιστών καταναλωτών της που τόσα χρόνια απολαμβάνουν τα παγωτά της. 5 αυτοκίνητα SSANGYONG Tivoli θα δοθούν μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου σε έναν μεγάλο διαγωνισμό που ξεκίνησε από την 1η Μαϊου. Ήδη οι 4 πρώτοι νικητές κυκλοφορούν με τα καινούρια τους αυτοκίνητα. Ο διαγωνισμός έχει λάβει μεγάλη δημοσιότητα με τηλεοπτική προβολή, ραδιοφωνικές αναφορές και social media posts.
Σημεία διαφοροποίησης του concept σας – ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα
Η Δωδώνη είναι ένα πολύ ποιοτικό brand που έχει εδραιωθεί στην καρδιά των καταναλωτών ως το πιο premium παγωτό, που παράγεται από το 1967 με τον ίδιο τρόπο. Το 100% ελληνικό, φρέσκο γάλα, η φρέσκια κρέμα γάλακτος, το χειροποίητο γλυκό κυδώνι που παράγεται από φρέσκα φρούτα με τον παραδοσιακό τρόπο στο εργοστάσιό μας, κάνουν την ποιότητα των παγωτών δωδώνη ασυναγώνιστη.
Τάσεις που χαρακτηρίζουν τον κλάδο σας
Η τάση στην αγορά του παγωτού που επικρατεί τα τελευταία χρόνια είναι η μείωση στην κατανάλωση του επώνυμου παγωτού και η αύξηση στην κατανάλωση του φτηνού, private label παγωτού. Ιδίως στο συσκευασμένο παγωτό, κυριαρχούν μεγάλες συσκευασίες με πολύ χαμηλή τιμή, με private label συνήθως με την επωνυμία της εκάστοτε αλυσίδας super market. Καθώς πολλοί καταναλωτές δεν μπορούν να απολαύσουν το πραγματικό, ποιοτικό παγωτό λόγω οικονομικών δυσκολιών, στρέφονται σε πιο οικονομικές και λιγότερο ποιοτικές προτάσεις.