coffee lab franchise anthemsΤο FRANCHISE BUSINESS είναι το Νο1 περιοδικό στην Ελλάδα που διαχειρίζεται το Franchise, υπηρετώντας και υποστηρίζοντας το χώρο με απόλυτη επιτυχία και γνώση. Εύχομαι να συνεχίσει να έχει αυτόν το θεσμικό και ηγετικό ρόλο και να συμβάλει στη δημιουργία και νέων αλυσίδων, δίνοντας στο νόημα της «ανάπτυξης» την πραγματική έννοια που χρειάζεται η αγορά και η επιχειρήσεις σήμερα στην Ελλάδα. Η πολυετής εμπειρία των στελεχών του και ειδικά του Πλάτωνα Μαλλικούρτη, είναι προίκα για τις επόμενες γενιές του franchise. Εύχομαι χρόνια πολλά και καλή συνέχεια για ακόμα πιο πολλά και δημιουργικά χρόνια!

Το franchise στους δύσκολους καιρούς που διανύει η Ελλάδα, μέσα στην παρατεταμένη κρίση, είναι μονόδρομος. Είναι ο ιδανικός τρόπος για να στηθεί και να αναπτυχθεί μια βιώσιμη επιχείρηση. Οι στρατηγικές επένδυσης που προσφέρουν οι εταιρείες franchise, με ολοκληρωμένα concepts, δείχνουν στον υποψήφιο franchisee τον δρόμο για να επιτύχει. Η αποφυγή λαθών, η μείωση του ρίσκου και η πολυετής προστασία της επένδυσης, που παρέχουν οι οργανωμένες εταιρείες στο χώρο του franchise, είναι η «σιγουριά» για το επαγγελματικό μέλλον, στο δρόμο του «επιχειρείν».

Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στα Coffeelab και η διαφοροποίησή μας είναι ότι «αλλάζουμε» τις καθημερινές συνήθειές μας, και τον ίδιο τον καφέ όπως τον γνωρίζουμε μέχρι σήμερα, με μονοποικιλιακούς - single origin - καφέδες απ’ όλο τον κόσμο. Καφέδες αψεγάδιαστους, με ευδιάκριτη γεύση λόγω της προέλευσης ποικιλίας και των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών τους. Οι καιροί λοιπόν «άλλαξαν» όπως όλοι παραδεχόμαστε, έτσι και εμείς στα Coffeelab «αλλάξαμε» και γίναμε «φρέσκοι» προς το καλύτερο,, με τεχνογνωσία στην επιλογή, στο ψήσιμο, στον τρόπο παρασκευής και τελικά στην επικοινωνία και ενημέρωση στο πελάτη. Έτσι δημιουργήσαμε την πρώτη αλυσίδα 3ου κύματος καφέ στην Ελλάδα. Δείξαμε γρήγορα ότι έχουμε μια έντιμη σχέση εμπιστοσύνης, για τον καφέ μας και τα φρέσκα συνοδευτικά προϊόντα, αλλάζοντας καθημερινά την «εικόνα» στις δύσκολες εποχές της κρίσης, φέρνοντας αισιοδοξία στους Έλληνες καταναλωτές, για τα μαγαζιά της γειτονιάς τους και τα «στέκια» του καφέ. Στη αλυσίδα Coffeelab, διαλέγει ο Έλληνας τον καφέ που του ταιριάζει, το όραμά μας έγινε πραγματικότητα.