press releaseΤα Δελτία Τύπου έχουν ως στόχο να πληροφορήσουν (και να υπενθυμίσουν) το κοινό στο οποίο απευθύνεστε, ενισχύοντας την αναγνωρισιμότητα του brand ή και του/των προϊόντων/υπηρεσιών σας, όπως και την επικοινωνία σας με πελάτες/συνεργάτες. Θα πρέπει να έχουν νόημα/content, να είναι καλογραμμένα και να δημοσιευθούν/διαχυθούν στα ΜΜΕ. Με αρωγό την 20ετή και πλέον ενασχόλησή μας στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, σας παραθέτουμε τα κρίσιμα και απλά tips που αν ακολουθήσετε θα αυξήσετε την αποτελεσματικότητα των ενεργειών προβολής της εταιρείας σας.

1/. Απαγορεύονται τα συντακτικά και ορθογραφικά λάθη. Μη βάζετε κενό πριν από τα σημεία στίξης. Όταν ακολουθεί λέξη από Κ ή από Π ή από Τ και τα γράμματα από σύνθεση αυτών Ψ και Ξ τότε το άρθρο που προηγείται παίρνει "ν". Να απευθύνεστε στο τρίτο πρόσωπο, δηλ. η εταιρεία FRANCHISE παρουσιάζει ένα νέο κανοτόμο προϊόν και όχι παρουσιάζουμε, καινοτομούμε, ξεκινάμε κ.λπ.

2/. Να είστε στοχευμένοι, σύντομοι και περιεκτικοί. Σωστός, σύντομος και "πιασάρικος" τίτλος. Η πρώτη παράγραφος να αναφέρει την είδηση (Ποιός – Τι – Πού – Πότε – Πως – Γιατί) και στη συνέχεια όποιες λεπτομέρειες επιθυμείτε. Ποτέ πάνω από μία σελίδα. Μια παράγραφος για τη πρόταση franchise! Πληροφορίες για τους δημοσιογράφους, δηλ. τα στοιχεία επικοινωνίας σας, το όνομά σας (!), λίγα λόγια για την εταιρεία σας. Μη χρησιμοποιείτε υδατογραφήματα. Μη κάνετε insert φωτογραφίες.

3/. Απαραίτητη η φώτο.

4/. Να έχετε συγκεκριμένο θέμα. Είναι απαραίτητη η "είδηση", ένα νέο προϊόν, εγκαίνια, νέο κατάστημα, νέα πρόσληψη, μια μίνι συνέντευξη κ.ο.κ. Μια παρουσίαση της εταιρείας σας δεν είναι δελτίο τύπου, δεν θα τύχει προσοχής!

5/. Κάντε εύκολη τη δουλειά του δημοσιογράφου. Όλα συνημμένα και περίληψη στο email body, κείμενο σε word, φωτογραφίες σε jpeg, link για υψηλής ανάλυσης. Αν οι φώτο δεν είναι σύνολο πάνω από 1 - 2  MB στείλτε 'τες συνημμένες. 1 δελτίο τύπου κάθε 10 - 15 ημέρες. Να αποφεύγετε την Δευτέρα για αποστολή δελτίων τύπου. Να τα στέλνετε από τις 14:00 μέχρι τις 18:00.

6/. Επιλέξτε σωστά meta tags και key words, όταν αναρτάτε δελτία τύπου στο site σας.

7/. Δώστε βάρος στην διάχυση των δελτίων τύπου σας. Στείλτε 'τα σε σωστές λίστες αποδεκτών - μέσων, περιοδικά, εφημερίδες, portals, blogs. Δημιουργήστε σχέσεις με δημοσιογράφους και bloggers. Ευχαριστήστε για την ανάρτηση/δημοσίευση. Αξιοποιείστε εξειδικευμένες υπηρεσίες.

Ενδιαφέρομαι για Franchise

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και το franchise brand για το οποίο ενδιαφέρεστε και θα σας στείλουμε επιπλέον ενημερωτικό υλικό, είτε απευθείας, είτε θα προωθήσουμε το ενδιαφέρον σας στη μητρική εταιρεία.