kem 2016 350Το franchise ανοίγει την πόρτα στους νέους επιχειρηματίες και δίνει το κλειδί της ανάπτυξης εξασφαλίζοντας το επαγγελματικό τους μέλλον. Η φετινή έκθεση Kem Franchise θα παρουσιάσει όλες τις νέες τάσεις στον κλάδο αναδεικνύοντας τις πιο συμφέρουσες επενδύσεις σε επώνυμες αλυσίδες.

Από τις 18 έως τις 21 Μαρτίου, στο εκθεσιακό κέντρο MEC Παιανίας, οι επικεφαλής γνωστών αλυσίδων υποδέχονται όλους τους επίδοξους επιχειρηματίες και τους ενημερώνουν για τις προϋποθέσεις συνεργασίας, τα απαιτούμενα κεφάλαια και τα περιθώρια κερδοφορίας και ανάπτυξης.

Πρωταγωνιστικό ρόλο θα παίξουν και φέτος οι επιχειρήσεις από το χώρο της εστίασης, του καφέ, των σουπερ μάρκετ και μίνι μάρκετ, των καλλυντικών και της ομορφιάς, των υπηρεσιών και της εκπαίδευσης, καθώς οι συγκεκριμένοι κλάδοι εξακολουθούν να καταγράφουν ανοδική πορεία.

Μαξ Κωνσταντινίδης: «Η εποχή μας δεν επιτρέπει τα επιχειρηματικά λάθη»

Ο διοργανωτής της έκθεσης KEM FRANCHISE στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, Mαξ Κωνσταντινίδης αναφέρει σχετικά με τις προοπτικές του κλάδου: «Η εποχή μας δεν επιτρέπει επιχειρηματικά λάθη. Έχουμε δει να κλείνουν εκατοντάδες επιχειρήσεις και να χάνονται μεγάλα κεφάλαια από μια ιδέα, η οποία απλά δεν λειτούργησε. Σε περίοδο οικονομικής ύφεσης επιτρέπεται η καινοτομία, η πρωτοτυπία όχι όμως και οι πειραματισμοί. Το franchise «θωρακίζει» τους νέους επιχειρηματίες από στρατηγικές αστοχίες και «τρικλοποδιές» της αγοράς καθώς πρόκειται για μια «δοκιμασμένη» συνταγή και ένα ώριμο από πλευράς marketing concept με επώνυμη υπογραφή».

Η επενδυτική δυνατότητα των νέων franchisee

Σημαντικά στοιχεία για τις τελευταίες τάσεις στον κλάδο του franchise αναδεικνύει η τελευταία έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρεία MSO-Marketing Services Organization για λογαριασμό της διεθνούς έκθεσης KEM Franchise.

Η επενδυτική δυνατότητα των υποψηφίων επενδυτών απεικονίζεται στο ακόλουθο διάγραμμα. O κύριος όγκος των ερωτώμενων (61,48%) παρουσιάζει επενδυτική δυνατότητα ή πρόθεση επένδυσης έως 100.000 ευρώ. Το 21,22% είναι διατεθειμένο να επενδύσει έως 200.000 ευρώ, το 10,93% μεταξύ 201.000 ευρώ και 300.000 ευρώ, ενώ το 6,37% εμφανίζει επενδυτική δυνατότητα άνω των 301.000 ευρώ.

Ως προς τα προς επένδυση ποσά ανά κατηγορία στην κατηγορία «Εστίαση –Τρόφιμα», οι ερωτηθέντες δήλωσαν ότι προτίθενται να διαθέσουν έως 100.000ευρώ σε ποσοστό 73,64% αλλά ταυτόχρονα την επιλέγουν ως κύριο πεδίο ενδιαφέροντος και άτομα που θέλουν να επενδύσουν ποσά άνω των 301.000 ευρώ με ποσοστό 3,10% αλλά και άτομα που επιθυμούν να διαθέσουν από 101.000 ευρώ- 300.000 ευρώ.

Σεμινάρια επιχειρηματικότητας στην KEM Διεθνής Έκθεση Franchise

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης θα πραγματοποιηθούν σεμινάρια από επαγγελματίες του κλάδου, που θα μεταφέρουν τις γνώσεις και εμπειρίες τους σε ό,τι αφορά την επιχειρηματική ανάπτυξη και το θεσμό του franchise.

KEM Διεθνής Έκθεση Franchise

18 – 21 Μαρτίου

MEC Παιανίας

Λεωφόρος Αθηνών-Λαυρίου 301

Ώρες λειτουργίας:

Παρασκευή:18:00 – 21:30

Σαββάτο – Κυριακή – Δευτέρα: 10:00 – 21:00

Το franchise ανοίγει την πόρτα στους νέους επιχειρηματίες και δίνει το κλειδί της ανάπτυξης εξασφαλίζοντας το επαγγελματικό τους μέλλον. Η φετινή έκθεση Kem Franchise θα παρουσιάσει όλες τις νέες τάσεις στον κλάδο αναδεικνύοντας τις πιο συμφέρουσες επενδύσεις σε επώνυμες αλυσίδες.

 

Από τις 18 έως τις 21 Μαρτίου, στο εκθεσιακό κέντρο MEC Παιανίας, οι επικεφαλής γνωστών αλυσίδων υποδέχονται όλους τους επίδοξους επιχειρηματίες και τους ενημερώνουν για τις προϋποθέσεις συνεργασίας, τα απαιτούμενα κεφάλαια και τα περιθώρια κερδοφορίας και ανάπτυξης.

 

 

Πρωταγωνιστικό ρόλο θα παίξουν και φέτος οι επιχειρήσεις από το χώρο της εστίασης, του καφέ, των σουπερ μάρκετ και μίνι μάρκετ, των καλλυντικών και της ομορφιάς, των υπηρεσιών και της εκπαίδευσης, καθώς οι συγκεκριμένοι κλάδοι εξακολουθούν να καταγράφουν ανοδική πορεία.

 

Μαξ Κωνσταντινίδης: «Η εποχή μας δεν επιτρέπει τα επιχειρηματικά λάθη»

 

Ο διοργανωτής της έκθεσης KEM FRANCHISE στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, Mαξ Κωνσταντινίδης αναφέρει σχετικά με τις προοπτικές του κλάδου: «Η εποχή μας δεν επιτρέπει επιχειρηματικά λάθη. Έχουμε δει να κλείνουν εκατοντάδες επιχειρήσεις και να χάνονται μεγάλα κεφάλαια από μια ιδέα, η οποία απλά δεν λειτούργησε. Σε περίοδο οικονομικής ύφεσης επιτρέπεται η καινοτομία, η πρωτοτυπία όχι όμως και οι πειραματισμοί. Το franchise «θωρακίζει» τους νέους επιχειρηματίες από στρατηγικές αστοχίες και «τρικλοποδιές» της αγοράς καθώς πρόκειται για μια «δοκιμασμένη» συνταγή και ένα ώριμο από πλευράς marketing concept με επώνυμη υπογραφή».

 

Η επενδυτική δυνατότητα των νέων franchisee

Σημαντικά στοιχεία για τις τελευταίες τάσεις στον κλάδο του franchise αναδεικνύει η τελευταία έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρείαMSO-Marketing Services Organization για λογαριασμό της διεθνούς έκθεσης KEM Franchise.

Η επενδυτική δυνατότητα των υποψηφίων επενδυτών απεικονίζεται στο ακόλουθο διάγραμμα. O κύριος όγκος των ερωτώμενων (61,48%) παρουσιάζει επενδυτική δυνατότητα ή πρόθεση επένδυσης έως 100.000 ευρώ. Το 21,22% είναι διατεθειμένο να επενδύσει έως 200.000 ευρώ, το 10,93% μεταξύ 201.000 ευρώ και 300.000 ευρώ, ενώ το 6,37% εμφανίζει  επενδυτική δυνατότητα άνω των 301.000 ευρώ.

Ως προς τα προς επένδυση ποσά ανά κατηγορία στην κατηγορία «Εστίαση –Τρόφιμα», οι ερωτηθέντες δήλωσαν ότι προτίθενται να διαθέσουν έως 100.000ευρώ σε ποσοστό 73,64% αλλά ταυτόχρονα την επιλέγουν ως κύριο πεδίο ενδιαφέροντος και άτομα που θέλουν να επενδύσουν ποσά άνω των 301.000 ευρώ με ποσοστό 3,10% αλλά και άτομα που επιθυμούν να διαθέσουν από 101.000 ευρώ- 300.000 ευρώ.

Σεμινάρια επιχειρηματικότητας στην KEM Διεθνής Έκθεση Franchise

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης θα πραγματοποιηθούν σεμινάρια από επαγγελματίες του κλάδου, που θα μεταφέρουν τις γνώσεις και εμπειρίες τους σε ό,τι αφορά την επιχειρηματική ανάπτυξη και το θεσμό του franchise.

KEM Διεθνής Έκθεση Franchise

18 – 21 Μαρτίου
MEC Παιανίας
Λεωφόρος Αθηνών-Λαυρίου 301

Ώρες λειτουργίας:

Παρασκευή:18:00 – 21:30
Σαββάτο – Κυριακή – Δευτέρα: 10:00 – 21:00

Ενδιαφέρομαι για Franchise

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και το franchise brand για το οποίο ενδιαφέρεστε και θα σας στείλουμε επιπλέον ενημερωτικό υλικό, είτε απευθείας, είτε θα προωθήσουμε το ενδιαφέρον σας στη μητρική εταιρεία.