hara na prosfereisΤη «Χαρά να προσφέρεις» επικοινωνεί η ΑΒ Βασιλόπουλος, με καμπάνια της η οποία βρίσκεται στον «αέρα», υπό την επιμέλεια της JWT Athens.

Η επικοινωνία εστιάζει στο όραμα προσφοράς του ιδρυτή της αλυσίδας Γεράσιμου Βασιλόπουλου σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη, το οποίο η εταιρεία προάγει εδώ και 77 χρόνια. Συγκεκριμένα, η ΑΒ εστιάζει στην σίτιση και προσφέρει καθημερινά σε χιλιάδες ανθρώπους θρεπτικά και υγιεινά γεύματα που, το 2016, έφτασαν τα 847.842. Φέτος τις γιορτές, για 5η χρονιά προσφέρει το εορταστικό γεύμα σε τετραμελείς οικογένειες σε όλη την Ελλάδα που το έχουν ανάγκη.

Η εταιρεία διπλασίασε τον αριθμό των ωφελουμένων οικογενειών σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, ενισχύοντας 6.000 οικογένειες αντί για 3.000. Παράλληλα, σε 16 καταστήματά της σε όλη την Ελλάδα και στην ιστοσελίδα της ΑΒ, θα πωλούνται τα «Δώρα Αγάπης». Συγκεκριμένα, όσοι το επιθυμούν θα μπορούν να αγοράσουν σε συσκευασία δώρου βασικά είδη διατροφής και στη συνέχεια είτε να τα προσφέρουν σε ανθρώπους που γνωρίζουν ότι έχουν ανάγκη, είτε να τα αφήσουν στο ειδικό καλάθι συγκέντρωσης τροφίμων των συγκεκριμένων καταστημάτων. Με κάθε αγορά «Δώρου Αγάπης» η ΑΒ θα προσφέρει 6 ευρώ στην Τράπεζα Τροφίμων.

Ενδιαφέρομαι για Franchise

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και το franchise brand για το οποίο ενδιαφέρεστε και θα σας στείλουμε επιπλέον ενημερωτικό υλικό, είτε απευθείας, είτε θα προωθήσουμε το ενδιαφέρον σας στη μητρική εταιρεία.