Αναμένονται και έχουν ήδη αποβιβασθεί νέα διεθνή σήματα από τον χώρο της ένδυσης στην Ελλάδα, αναταράσσοντας την αγορά και ενδυναμώνοντας τον ανταγωνισμό.
Αρχές του 2017 αναμένεται να ανοίξει τις πόρτες του η Forever 21. Η Forever 21 είναι από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στον χώρο της ένδυσης η οποία, στα τριάντα χρόνια της πορείας της, δεν έχασε τον οικογενειακό της χαρακτήρα. Για το 2017 έχει στόχο να πραγματοποιήσει πωλήσεις ύψους 8 δισ. δολαρίων και να ανοίξει 600 καταστήματα σε όλο τον κόσμο σε ορίζοντα τριετίας. Στην Ευρώπη ήρθε πριν μία πενταετία με το πρώτο κατάστημα να ανοίγει στο Λονδίνο και πλέον έχει παρουσία σχεδόν σε όλη την Γηραιά Ήπειρο.
Από την Αμερική, από τον χώρο της αθλητικής ένδυσης, η δεύτερη άφιξη της Under Armour, μιας νέας εταιρείας, καθώς δημιουργήθηκε πριν από 20 χρόνια από τον 23χρόνο τότε Kevin Plank. Τα τελευταία χρόνια η ανάπτυξη της είναι ραγδαία και ήδη έχει αρχίσει να αποτελεί ένα μόνιμο πονοκέφαλο στους εδραιωμένους παίκτες του χώρου. Στην Ελλάδα τα προϊόντα της είχαν μία μικρή παρουσία η οποία όμως έχει αρχίσει να γίνεται πιο αισθητή καθώς την αντιπροσωπεία ανέλαβε ο όμιλος Φάις γνωστότερος από την πάλαι ποτέ εισηγμένη στο χρηματιστήριο Elmec Sport, η οποία μεταξύ των άλλων εισήγαγε τα Nike στην Ελλάδα. Τα σχέδια για το νέο σήμα που ενέταξε στο χαρτοφυλάκιο της η Faisgroup (σ.σ. έχει ήδη την Mango, τα αθλητικά Rrince και τις μοτοσυκλέτες Indian καθώς και συνεργασία με Αdidas και Puma) κάνουν λόγο για ταχεία ανάπτυξη με το πρώτο κατάστημα επί της Λεωφ. Κηφισίας 338, στη Νέα Ερυθραία ενώ σύντομα αναμένεται να ανοίξουν και σε άλλες περιοχές της Αθήνας και της υπόλοιπης Ελλάδας.
Το όνομα δεν είναι γνωστό ούτε και το σημείο που πρόκειται να ανοίξει το νέο brand της H&M, καθώς η διοίκηση κρατάει κλειστά στα χαρτιά της. Όμως όπως έχει ανακοινώσει, πριν από ένα περίπου χρόνο με αφορμή το άνοιγμα του καταστήματος στην Ερμού, μέσα στο 2017 ο σουηδικός όμιλος θα έχει παρουσία στην χώρα μας με ένα δεύτερο σήμα το οποίο διαθέτει στο χαρτοφυλάκιο του. Από τα σήματα Cheap Monday, & other stories, Monki, Weekday και COS περισσότερες πιθανότητες δίνονται στο τελευταίο που τιμολογιακά κινείται λίγο πιο ακριβά από ότι η H&M.