Για τρίτη συνεχή χρονιά ανοίγει τις «πόρτες» της, σε νέο χώρο φέτος, η έκθεση Greek Brand New 2017, για το ελληνικό design. Η φετινή έκθεση θα λάβει χώρα στον πολυχώρο Αθηναΐς, Καστοριάς 34-36, στον Βοτανικό στις 13-15 Ιανουαρίου (10.00 π.μ. – 20.00. μ.μ.).
Η έκθεση θα φιλοξενήσει 51 εταιρείες που επιχειρούν να αλλάξουν το ελληνικό brandname μέσα από τα προϊόντα τους, όπως μας λέει η Αγγέλικα Νιάρχου, συνδιοργανώτρια του Greek Brand New κι εκθέτρια η ίδια.
Πρόκειται για μια πρωτοβουλία ελληνικών εταιρειών που δημιουργούν χρηστικά και διακοσμητικά αντικείμενα, είδη σπιτιού, ρούχα και αξεσουάρ ιδιαίτερου σχεδιασμού και υψηλής ποιότητας, που σχεδιάζονται και παράγονται στην Ελλάδα.
Η πρώτη έκθεση ξεκίνησε με 23 εταιρείες τον Ιανουάριο του 2015 κι έκτοτε έχει καταφέρει να αναπτυχθεί και να βρει μεγάλη ανταπόκριση. «Στόχος μας τότε και ακόμη και τώρα είναι να δίνουμε το παρόν κάθε χρονιά, προωθώντας την ελληνική επιχειρηματικότητα, τους έλληνες σχεδιαστές την ελληνική παραγωγή και πάνω απ όλα την ποιότητα, την καλή αισθητική και την ταυτότητα» προσθέτει η κ. Νιάρχου.
Μάλιστα, φέτος, στην έκθεση θα διεξαχθεί για πρώτη φορά ημερίδα με τίτλο "Τουρισμός και Design: Πως μπορούμε να αλλάξουμε το πρόσωπο της Ελλάδας", με στόχο να προωθήσει έναν πιο αποτελεσματικό τρόπο προσέγγισης ενός απαιτητικού αγοραστικού κοινού και στη συνέχεια να καλλιεργήσει τη νοοτροπία της συνέργειας μεταξύ εταιρειών που μοιράζονται το κοινό όραμα της ανάδειξης της χώρας, αλλά και του κάθε τόπου χωριστά ως ποιοτικού τουριστικού προορισμού.
Η ημερίδα θα διεξαχθεί την Κυριακή 15 Ιανουαρίου ( 11:00 π.μ.- 15:00 μ.μ.) στη Μουσική Σκηνή της Αθηναΐδας με τους παρακάτω ομιλητές:
Ιόλη Τσόλκα, επιχειρηματίας, ιδιοκτήτης καταστήματος "Το λοκάλι"
Αλέξης Κομσέλης, διευθυντής AHEAD, ALBA Graduate Business School at The American College of Greece
Αλέξανδρος Αγγελοπούλος, διευθύνων σύμβουλος Aldemar
Γιάννης Τεκλένης, διεθνούς φήμης σχεδιαστής μόδας