Let’s get "phygital" ήταν ο τίτλος της ομιλίας του Νίκου Κασιμάτη, Γενικού Διευθυντή της Altex S.A (Funky Buddha & Garage 55) στο συνέδριο «The Store» που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη, 25/4 από την εταιρεία Boussias Communications.
Έχοντας ως σημείο αναφοράς την εξέλιξη της Funky Buddha από ένα wholesale brand σε διεθνές σήμα, ο Νίκος Κασιμάτης «αφηγήθηκε» την εντυπωσιακή επέκταση της εταιρίας μέσα σε ενάμιση χρόνο: 40 καταστήματα σε Ελλάδα και εξωτερικό, στρατηγική συμφωνία της εταιρείας με την Amazon και διεύρυνση του δικτύου λιανικής μέσα στο 2018 στην περιοχή της Δυτικής & Κεντροδυτικής Ευρώπης.
Όπως δήλωσε και ο Νίκος Κασιμάτης: ... «Ορμώμενοι από τις λέξεις physical και digital, δημιουργούμε τα phygital Funky Buddha stores, με άξονα τα στοιχεία του μοντέρνου και του σοφιστικέ, τη λειτουργικότητα και τον eco-friendly χαρακτήρα και τον συνδυασμό του καινούργιου, του διαφορετικού, όπως αυτό εμπεριέχεται στην έννοια ενός trendsetter store».