Themis Sarantaenas350Η γιορτή του franchising, τα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE, θα παρουσιασθούν και φέτος από τον Σύμβουλο Marketing - Θέμη Σαρανταένα (www.marketingconsultant.gr), και θα βραβευθούν οι αλυσίδες που διακρίθηκαν το 2016 για τις επιδόσεις τους. Θα πραγματοποιηθούν, την Τετάρτη, 1 Φεβρουαρίου 2017, στις 18:00, στο Palmie bistro στο Κεφαλάρι, με τις αιγίδες των ΕΒΕΑ (www.acci.gr) και ΕΣΕΕ (www.esee.gr), με Μέγα Χορηγό τα Palmie bistro (www.palmiebistro.gr) και Μέγα Υποστηρικτή τη Διεθνή Eκθεση ΚΕΜ Franchise (www.kemexpo.gr). Την εκδήλωση θα πλαισιώσει Special Welcome & After D.J. set & sax, με την διοργάνωση της MAESTRO (www.maestromedia.gr).

Τα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE, εδώ και 9 χρόνια, αναδεικνύουν τις επιχειρήσεις που έχουν υιοθετήσει το franchise ως κύρια στρατηγική ανάπτυξης και των ανθρώπων που ηγούνται της ανάπτυξης του κλάδου, δίνοντας ώθηση στα οράματα όλων των επιχειρηματιών του κλάδου και συνεισφέροντας στην διάδοση του franchising. Κύριο μήνυμα των προσφάτων εκδηλώσεων απονομής είναι ότι το franchising διανύει σήμερα μια από τις πλέον κρίσιμες περιόδους του στη χώρα μας, καθώς εμφανίζεται η μεγαλύτερη ευκαιρία του, να διαπρέψει ως κλάδος και να καταξιωθεί ως η απόλυτη μορφή επιχειρηματικότητας και ως καταλυτικός μοχλός ενίσχυσης της εθνικής οικονομίας.

Ο Σύμβουλος Marketing - Θέμης Σαρανταένας ασχολείται επαγγελματικά με το Μάρκετινγκ και την Επικοινωνία τα τελευταία δέκα έξι χρόνια. Έχει εργαστεί για επτά χρόνια στην L' Oreal Hellas σε θέσεις επικοινωνιακού (marketing) και εμπορικού μαρκετινγκ (Trade Marketing). Απασχολήθηκε στις μάρκες με τις περισσότερες πωλήσεις όπως: Biotherm (Homme), L' Oreal Professionnel, Lancome και τη νέα μάρκα για την Ελλάδα Kiehl's.

Μέσα από αυτή την εργασιακή του εμπειρία και λόγω της σπουδαιότητας των μαρκών, ασχολήθηκε επισταμένα με:

  • προϊοντικό μάρκετινγκ & διαχείριση προϊοντος
  • λανσαρίσματα νέων προϊόντων/υπηρεσιών
  • μάρκετινγκ υπηρεσιών (συμβουλευτικής μικρο-μεσαίων επιχειρήσεων με στόχο την αύξηση του τζίρου τους)
  • την εκπαίδευση υπαλλήλων μικρομεσαίων επιχειρήσεων και την κατάρτιση του εκπαιδευτικού τους προγράμματος
  • τη διαχείριση και τον εμπλουτισμό περιεχομένου των social media μερικών μαρκών
  • την εμπορική ανάπτυξη των ειδικών μεγεθών (special sizes) για ειδική κατηγορία σημείων χρήσης/ πώλησηςτην κατάρτιση και υλοποιήση μάρκετινγκ και εμπορικών πλάνων μάρκετινγκ
  • δημιουργία διαφημιστικού υλικού για τα σημεία πώλησης και για τα media
  • κατάλληλη επιλογή μέσων για διαφήμιση (media plan)διαχείριση πελατειακής βάσης δεδομένων (direct marketing)

Ακόμα, με την πολυετή εμπειρία του στο εμπορικό μάρκετινγκ (δημιουργία μηχανισμών πώλησης στα καταστήματα),έχει εξειδικευτεί στην ψυχολογία του καταναλωτή και αναγνωρίζει τους μηχανισμούς για την εμπλοκή του στη διάδραση της πώλησης με μεγαλύτερη επιτυχία.

Παράλληλα, στον τομέα της επικοινωνίας, έχει εργαστεί σε έντυπα μέσα, σε Γραφείο Τύπου Υπουργείου αλλά και ως σύμβουλος επικοινωνίας σε εξαγωγική εταιρία. Ακόμα, είναι Επιστημονικός Συνεργάτης του Ινστιτούτου Μικρών Επιχειρήσεων (ΙΜΕ) της ΓΣΕΒΕΕ, ενταγμένος στα μητρώα του με στόχο την υποστήριξη των επιχειρήσεων.

Είναι εκπαιδευμένος Business & Personal Coach, μέλος του HCA (Hellenic Coaching Association), του EMCC (European Mentoring & Coaching Council) & του ICF (International Coaching Federation).

Τέλος, παρουσιάζει την εβδομαδιαία τηλεοπτική εκπομπή "Marketing in Practice", που προβάλλεται στο μοναδικό οικονομικό κανάλι της Ελλάδας, το SBC.