Μέσα του 2012, πρωτοεισάγαμε τον όρο Μικρή Εστίαση θέοντας να εκφράσουμε την έννοια της λιτής επιχείρησης στο χώρο της εστίασης, με κύρια χαρακτηριστικά τη χαμηλή επένδυση, τις απλές διαδικασίες λειτουργίας, τα καλά περιθώρια κέρδους και το λιγοστό προσωπικό. Έτσι διαμορφώθηκε η κυρίαρχη τάση του 2013, αυτή της Μικρής Εστίασης, με εξειδικευμένα καταστήματα, κυρίως take-out, όπως donuts, café, pasta, hot dog, noodles, pizza, cupcakes, snacks, ready-to-eat-meals, burgers ως αυθεντικά street food concepts ή ακόμη και mini-markets, convenience stores, μικρά καταστήματα που συνδυάζουν τη λιανική με την take away εστίαση. Δίνουν λύση στις διατροφικές ανάγκες μας και ανάγονται ως «χαμηλόκοστη» διασκέδαση, σε σύγχρονους νεανικούς ρυθμούς.

Ο κλάδος της εστίασης προσελκύει το ενδιαφέρον λόγω της αίσθησης του μειωμένου ρίσκου, με τη Μικρή Εστίαση να παρέχει όλα τα αναγκαία χαρακτηριστικά της επιτυχίας, όπως:

  • Μικρή αρχική επένδυση

  • Λιτές και ευέλικτες δομές, με λιγοστό προσωπικό

  • Εξειδικευμένο, άριστης ποιότητας προϊόν σε εξαιρετική σχέση value for money

  • Υψηλά περιθώρια μεικτού κέρδους

  • Συγκεκριμένες επιλογές μενού, με μικρή πολυπλοκότητα κωδικών, συνταγών και διαδικασιών παραγωγής, που διασφαλίζει χαμηλό λειτουργικό κόστος και εξαλείφει την ανάγκη για εξειδικευμένο προσωπικό

  • Χαμηλό αριθμό προμηθευτών

  • Διευρυμένο ωράριο λειτουργίας

  • Άμεση ρευστότητα, καθώς οι καταναλωτές πληρώνουν τοις μετρητοίς

Το πρώτο τρίμηνο του 2013, διαμορφώθηκε το conceptτων BANKIE, μικρά καταστήματα, με χαμηλά λειτουργικά έξοδα, αποτελούν χώρους σύγχρονης αρχιτεκτονικής και διακόσμησης, διαφοροποιούνται πλήρως και προσαρμόζουν την προϊοντική γκάμα τους ανάλογα με τις ανάγκες κάθε περιοχής.

Τα BANKIE δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στο design των καταστημάτων, όπου ένα μέρος του καταστήματος είναι μονόχρωμο (λευκό) και ένα μέρος είναι ζωγραφισμένο με graffiti. Για, δε, τον φωτισμό του καταστήματος χρησιμοποιούνται οι βραβευμένοι λαμπτήρες Plumen, οι οποίοι προσαρμόζονται σε skateboards της Eastpak. Για την εσωτερική διακόσμηση χρησιμοποιούνται αντικείμενα, έπιπλα και φωτιστικά, από επώνυμους και βραβευμένους οίκους design του εξωτερικού.

Πολύ γρήγορα, με την υποστήριξη της εξειδικευμένης εταιρείας συμβούλων FBSFranchise Business Services, ξεκίνησαν τη λειτουργία τους 2 καταστήματα σε Περιστέρι και Ιωάννινα και έχουν υπογραφεί 3 συμβάσεις franchise.

Η επιτυχία τους έγκειται στο διαφοροποιημένο concept, το οποίο προσελκύει επενδυτές – επιχειρηματίες ανεξαρτήτως της χαμηλής επένδυσης, καθώς από τα νέα καταστήματα, κάποια έχουν συνολικό κόστος 20,000 Ευρώ και κάποια άλλα έχουν προϋπολογισθεί σε 50,000 Ευρώ.

Η πρόταση franchise των BANKIE έχει διαμορφωθεί σύμφωνα με τις απαιτήσεις της σύγχρονης εποχής και αποτελεί την πλέον νεανική και καινοτόμα πρόταση στον κλάδο της Μικρής Εστίασης:

  • Διαθέτει έντονα διαφοροποιητικά στοιχεία αναφορικά με τον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό των καταστημάτων.

  • Προσφέρει προϊόντα σε εξαίρετη ποιότητα και σε ιδανικά χαμηλές τιμές για τον καταναλωτή.

  • Διαθέτει ευέλικτο προϊοντικό μίγμα, καθώς το μενού εμπλουτίζεται και διαφοροποιείται τόσο ανά περιοχή, όσο και ανά χρονική περίοδο, ώστε τα BANKIEνα είναι πάντα μέσα στη μόδα. υνατότητα και για επιπλέον προϊόντα όπως hotdog, παγωμένο γιαούρτι, κουλούρια, cupcakes, σάντουιτς, σαλάτες κ.λπ. αν επιθυμείτε, με την εμπορική και μηχανολογική υποστήριξη της μητρικής εταιρείας.

  • Εξασφαλίζει ιδιαίτερα χαμηλό κόστος επένδυσης, λόγω της εμπειρίας και εξειδίκευσης της μητρικής εταιρείας.

  • Παρέχει άμεση αναγνωρισιμότητα στο κάθε κατάστημα, τόσο λόγω του καινοτόμου design, όσο και του grandopeningevent με το ζωντανό graffiti.

  • Δημιουργεί το στέκι της νεολαίας σε κάθε περιοχή, με αλμυρά και γλυκά εδέσματα, αλλά και με αντικείμενα design που διατίθενται προς πώληση, σε trendyχώρους ειδικά σχεδιασμένους για να αποτελέσουν το κορυφαίο meeting point, με Wi-Fi, tablets, φορτιστές για κινητά κ.λπ.

  • Καταστήματα που διαφοροποιούνται έντονα βάση του design τους, π.χ. graffiti, καθίσματα – τύπου σβούρας κ.λπ. και γίνονται το σημείο αναφοράς στην περιοχή τους

  • Προσωποποιημένα – διαφορετικά καταστήματα μεταξύ τους (λόγω του διαφορετικού graffiti) και ταυτόχρονα με όμοια εταιρική ταυτότητα

  • Ευελιξία και πλήρη διαφάνεια όσο αφορά τις προμήθειες, καθώς η μητρική εταιρεία προτείνει προμηθευτές τους οποίους πληρώνετε απευθείας, ενδεικτικές χαμηλές τιμές λιανικής

  • Χαμηλά λειτουργικά, καθώς το κατάστημα μπορεί να το ξεκινήσετε μόνοι σας με μικρή βοήθεια

NEED HELP? (x)
MESSAGE