Ο κλάδος της εστίασης προσελκύει το ενδιαφέρον λόγω της αίσθησης του μειωμένου ρίσκου, με τη Μικρή Εστίαση να παρέχει όλα τα αναγκαία χαρακτηριστικά της επιτυχίας, όπως, μικρή αρχική επένδυση, λιτές και ευέλικτες δομές, λιγοστό προσωπικό, εξειδικευμένο, άριστης ποιότητας προϊόν σε εξαιρετική σχέση value for money, υψηλά περιθώρια μεικτού κέρδους, συγκεκριμένες επιλογές μενού, μικρή πολυπλοκότητα κωδικών, συνταγών και διαδικασιών παραγωγής, που διασφαλίζει χαμηλό λειτουργικό κόστος και εξαλείφει την ανάγκη για εξειδικευμένο προσωπικό, χαμηλό αριθμό προμηθευτών, διευρυμένο ωράριο λειτουργίας, άμεση ρευστότητα, καθώς οι καταναλωτές πληρώνουν τοις μετρητοίς.

Αναμένονται αλλαγές στον κλάδο, με νέους παίχτες που οραματίζονται καινοτόμες στρατηγικές και παλαιά brands που αναδιοργανώνονται εν όψη της νέας κατάστασης στην αγορά.

Ταυτόχρονα, παρατηρείται αξιοσημείωτη ανάπτυξη σε επενδύσεις, που με όχημα το «φούρνο» «αντικαθιστούν» ζαχαροπλαστεία και καφέ (βλ. Βενέτης ή Απολλώνιον), με κύριο χαρακτηριστικό το μέγεθος των σχετικών επενδύσεων, οι οποίες προσδιορίζουν ένα νέο κλάδο που ανταγωνίζεται ευθέως πέρα από το φούρνο της γειτονιάς, το κεντρικό καφέ και εστιατόριο.

Αναμένουμε την εμφάνιση Πρατηρίων Φούρνων, με μια νέα, όμως, αντίληψη και εταιρική ταυτότητα που να συνδυάζουν αρτοσκευάσματα, είδη ζαχαροπλαστικής και καφέ, με πρωτοεμφανιζόμενους τους Φούρνους Constantin, που αφορούν σε σύγχρονα «πολυκαταστήματα» και συνδυάζουν αφενός την παράδοση και την εμπειρία των 35 ετών με τις μυστικές συνταγές του Κυρ Κώστα και αφετέρου την σύγχρονη αισθητική, με μεγάλη γκάμα προϊόντων εξαιρετικής ποιότητας σε ασυναγώνιστες τιμές.

Τα burgers ξανάρχονται στο προσκήνιο με την πρόσφατη αλλαγή στην εταιρική εικόνα των Goody's και την εμφάνιση δυνατών outsiders, οι οποίοι με μεγάλη δυναμική και ισχυρό ατού την ανατροπή στο μενού και στο ύφος των καταστημάτων, λανσάρουν αυθεντικά burgers (βλ. ΜΠΑΡ ΜΠΕΕ ΚΙΟΥ) ή εξαιρετικά χαμηλές τιμές σε 100% street περιβάλλον (βλ. Hot- Hot burgers).

Η νέα τάση αφορά σε εξειδίκευση στο προϊόν, είτε αυτό είναι το bubble tea (με κυρίαρχο παίχτη τα Bubbleicious με τέσσερα καταστήματα στην Ελλάδα), είτε οι λουκουμάδες, ως αυθεντική απάντηση στο αμερικάνικο donuts, όπως και η μεξικάνικη, η πολυασιατική κουζίνα ή ακόμη και concepts με «υγιεινό» προσανατολισμό, αλλά και προτάσεις στην κατηγορία του delivery με μαγειρευτά φαγητά.

Ενδιαφέρομαι για Franchise

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και το franchise brand για το οποίο ενδιαφέρεστε και θα σας στείλουμε επιπλέον ενημερωτικό υλικό, είτε απευθείας, είτε θα προωθήσουμε το ενδιαφέρον σας στη μητρική εταιρεία.