Όπως έχουμε αναλύσει σε σχετικό άρθρο μας στο FRANCHISE BUSINESS του Ιουλίου, η νέα τάση στη λιανική αφορά τα μικρά εξειδικευμένα καταστήματα, που επανέρχονται δυναμικά στο προσκήνιο, δίνοντας απάντηση στην κρίση και παρέχοντας εμπιστοσύνη στο καταναλωτικό κοινό.

Στο πλαίσιο του αυξημένου ανταγωνισμού σε επίπεδο τιμών με τα μεγάλα καταστήματα να διαδραματίζουν το κυρίαρχο ρόλο με έντονες προωθητικές ενέργειες και συνεχή διενέργεια προσφορών, τα hot shot καταστήματα κερδίζουν τους πελάτες καθώς επενδύουν στα όπλα της εξειδίκευσης και της γνώσης, με τα οποία «πείθουν» τους καταναλωτές για την αναγκαιότητα των αγορών τους και την ορθότητα των επιλογών τους, «απαλύνοντας» ταυτόχρονα τις όποιες ενοχές νιώθουν, όταν διερωτώνται αν οι αγορές τους ήταν τελικά τόσο αναγκαίες, όσο και ορθές.

Το μικρό κόστος επένδυσης, η ευελιξία, τα χαμηλά λειτουργικά έξοδα, η λειτουργία μόνο από τον ιδιοκτήτη του καταστήματος με λιγοστό ή καθόλου προσωπικό και η εξειδίκευση αποτελούν τους βασικούς πόλους έλξης για τους νέους επιχειρηματίες, που αναζητούν μια αξιοπρεπή και αποδοτική απασχόληση.

Χαρακτηριστικό case study της νέας τάσης αποτελεί η ραγδαία και επιτυχημένη ανάπτυξη της FAMOUS, όπου η σωστή γκάμα προϊόντων, η σωστή εξυπηρέτηση – λόγω εξειδίκευσης, οι επιπλέον υπηρεσίες, η ευκολία των αγορών σε συνδυασμό με σύγχρονα προγράμματα marketing, όπως διαγωνισμοί σε ομάδες του facebook ή κάρτες μέλους οδηγούν τους καταναλωτές να στρέφονται προς τα καταστήματα hotshot της FAMOUS.

Η δημοτικότητα και επισκεψιμότητα των hotshot καταστημάτων λιανικής αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη δυναμική, ένα γεγονός που έχει ως αποτέλεσμα να διερευνούν σοβαρά οι παραγωγικές και προμηθεύτριες εταιρείες την δημιουργία των δικών τους δικτύων, με άμεσα πλεονεκτήματα τον καλύτερο έλεγχο της διανομής τους και κυρίως την μείωση των επισφαλειών και την αύξηση της ρευστότητας.

Η FAMOUS έχοντας συμπληρώσει μόλις 4 χρόνια στο χώρο του γυναικείου υποδήματος, βασιζόμενη στην πολύχρονη επιχειρηματική εμπειρία του Θοδωρή Δρακόπουλου, με πρωτοποριακές κινήσεις και απόλυτη δέσμευση στην ποιότητα και στις υγιείς σχέσεις με τους συνεργάτες της, κατάφερε να δημιουργήσει ένα αξιόλογο και ιδιαίτερα δυναμικό δίκτυο άνω των 30 καταστημάτων, όπως και ένα εκτεταμένο δίκτυο χονδρικής σε όλη την Ελλάδα. Το τελευταίο και μόνο τρίμηνο έχει δημιουργήσει περισσότερα από 10 νέα καταστήματα, με πρόσφατα σε Πύργο, Ναύπακτο, Χίο, Άμφισσα, Σαλαμίνα, Λήμνο και συνεχίζει με ρυθμό 4 νέα καταστήματα κάθε μήνα.

Η επιτυχία της αφορά στο δίπτυχο:

  • Ποιοτικό προϊόν, σε σύγχρονο design σε απίστευτες τιμές

  • Διαφήμιση σε κλασικά μέσα και σε κοινωνικά δίκτυα, με παράλληλες προωθητικές ενέργειες

Ταυτόχρονα, η εταιρεία βελτιώνεται συνεχώς και επενδύει στην οργάνωσή της, με πρόσφατες ενέργειες την μετεγκατάστασή της σε νέες κτηριακές εγκαταστάσεις και στον ανασχεδιασμό του ύφους των καταστημάτων της, με αποτέλεσμα να έχουν πιο πολυτελές και μοντέρνο ύφος και ταυτόχρονα να έχει συμπιεσθεί το κόστος διαμόρφωσης και επίπλωσης ακόμη περισσότερο.

Η πρόταση franchise της FAMOUS αφορά σε καταστήματα από 50 τ.μ. με αρχική επένδυση διαμόρφωσης και επίπλωσης της τάξεως των 15,000 Ευρώ, με μηδενικά entry fees και royalties. Το, δε, αναπτυξιακό πλάνο έχει αναλάβει η εξειδικευμένη εταιρεία συμβούλων FBS – Franchise Business Services.

NEED HELP? (x)
MESSAGE