1. Το σωστό Franchise Concept αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουμε την έως τώρα καθημερινότητα, είτε είμαστε καταναλωτές, είτε δικαιοδόχοι.
  2. Το Franchise διδάσκεται στην αγορά. Κανένας δεν το έμαθε σε σχολές και σε σεμινάρια.
  3. Το Business Concept που δεν αντιγράφεται είναι αυτό που εξελίσσεται διαρκώς.
  4. Η Μαγεία του Franchise αναδύεται στις περιπτώσεις που ο δικαιοπάροχος συνδυάζει κερδοφορία μητρικής και καταστημάτων.
  5. Οι μόνες επιχειρήσεις που επιβιώνουν μακροπρόθεσμα είναι αυτές που διαθέτουν ψυχή.
  6. Ο Δικαιοδόχος δεν είναι πιο έξυπνος από ένα κοινό έμπορο. Έχει, απλά, περισσότερη αυτογνωσία.
  7. Στους τυφλούς βασιλεύει ο μονόφθαλμος. Μέχρι να βρεθεί κάποιος με δυο μάτια και μας χαλάσει την ηρεμία.
  8. Το Επιχειρηματικό Πλάνο είναι απλώς μια μαθηματική επιβεβαίωση αυτού που υποπτεύεσαι.
  9. Ο Σύμβουλος Franchise έχει πάρει διδακτορικό στην ψυχιατρική!!!

10.  Πάντα υπάρχει κάποιος πιο έξυπνος από σένα. Αλλά, αν τον καταλάβεις, μήπως εσύ είσαι πιο έξυπνος; Άρα ποτέ σου δεν θα μάθεις ποιος είναι ο πιο έξυπνος!

11.  Το να είσαι αρεστός σε όλους αποτελεί ματαιοδοξία.

12.  Οι δυο μεγάλοι εχθροί της ηγεσίας είναι ο θυμός και ο φόβος.

13.  Αν κατορθώσεις να επαναλαμβάνουν και άλλοι το ψέμα σου, το μεταμορφώνεις σε πλασματική αλήθεια.

14.  Με μια καλή αναδιοργάνωση αποκτάς μια καλή άποψη για τα λάθη του παρελθόντος και μαθαίνεις να αποφεύγεις τους κινδύνους που δεν πρόκειται να αντιμετωπίσεις αύριο.

15.  Δημιουργικός Δικαιοπάροχος είναι αυτός που το μυαλό του δεν σταματά να ονειρεύεται.

16.  Οι περισσότεροι Πωλητές Franchise λένε μικρά ή μεγάλα ψέματα.

17.  Υπερηφάνεια, αυτοπεποίθηση με σεβασμό στη μητρική. Ο ιδανικός Δικαιοδόχος.

18.  Μερικοί Δικαιοδόχοι υπογράφουν συμβάσεις που δεν διαβάζουν, για καταστήματα που δεν επιθυμούν, με λεφτά που δεν έχουν.

19.  Μην εμπιστεύεστε Δικαιοπάροχο με πολύ ακριβό ή πολύ φτηνό ρολόι.

20.  Ο αμερόληπτος Σύμβουλος Ανάπτυξης (broker) είναι ανίκανος να διακρίνει το προσωπικό όφελος που θα είχε αν έπαιρνε το μέρος της μιας πλευράς ή ενστερνιζόταν τη μια από τις δυο αντίθετες απόψεις.

21.  Ο Ειδικός είναι ένας άνθρωπος που έχει σταματήσει να σκέπτεται. Απλά γνωρίζει!

22.  Ύψιστο καθήκον κάθε Συμβούλου είναι να παραδέχεται τα λάθη των άλλων.

23.  Αν θες να είσαι σωστός Σύμβουλος οφείλεις να βλέπεις αυτά που δεν βλέπουν οι άλλοι.

 

Franchise Lexicon

Blockbuster Franchise: Προτάσεις υψηλής ακροαματικότητας, λαμπρού μέλλοντος και έξτρα τεχνογνωσίας.

Boomerang Franchisee: Ο δικαιοδόχος που εγκαταλείπει πολύ νωρίς κάθε προσπάθεια εργασίας και σοβαρότητας και εγκαταλείπει το δίκτυό του.

Crisis Franchise: Οι δικαιοδόχοι λύνουν συμβάσεις ή δεν πληρώνουν ή τα παρα-λένε μεταξύ τους  ή «θάβουν» τη μητρική εταιρεία.

Crystal Franchise: Η επιχειρηματική πρόταση που λειτουργεί ως αμφεταμίνη και σε συνεπαίρνει για αρκετούς μήνες.

Cuddleconcepts: Οι επιχειρηματικές ιδέες που συνδυάζουν design και φιλικότητα.

Fair Franchise: Η σχέση μεταξύ δικαιοπαρόχου και δικαιοδόχων, όπου απουσιάζουν ο φθόνος, ή έπαρση και η περιφρόνηση.

Fast Leader: Αυτός που αναπτύσσεται πιο γρήγορα.

Franchise pollution: Η μόλυνση που προκαλεί η υπερπληθώρα πληροφοριών και επενδυτικών προτάσεων.

Fouskadar: Η επίκτητη έκτη αίσθηση που μας επιτρέπει να αναγνωρίζουμε αν μια επιχειρηματική πρόταση είναι ή πρόκειται να εξελιχθεί σε φούσκα.

Franchisee: Κάθε άτομο που γνωρίζουμε αρκετά καλά για να ανοίξει ένα κατάστημα με τη φίρμα μας, αλλά δεν σκεφτόμαστε με τίποτα να συμμετέχουμε στην επιχείρησή του ή να του δανείσουμε χρήματα.

Franchise Consultant: Ο επαγγελματίας που αγνοεί ορισμένες από τις γνώσεις που κατέχει ο δικαιοπάροχος και διαθέτει κάποιες άλλες, τις οποίες αγνοεί παντελώς ο δεύτερος.

Franchise Ethics: Η διαπίστωση της ανάγκης να ενωθούμε και να απαιτήσουμε τη θέση που αξίζει στον θεσμό και στους εαυτούς μας.

Franchise Leader: Αυτός που διαθέτει το μεγαλύτερο και υγιέστερο δίκτυο.

Franchise Park: Το σύγχρονο εμπορικό κέντρο, όπου δραστηριοποιούνται επιχειρήσεις δικαιόχρησης.

Future Franchise: Η χρονική περίοδος, στη διάρκεια της οποίας οι δικαιοδόχοι αγοράζουν τζιπάκια, οι καταναλωτές διαδηλώνουν υπέρ της αλυσίδας μας και το προσωπικό μας προσεύχεται υπέρ της μητρικής πριν κοιμηθεί.

Junk Franchise: Δεν υπάρχει γνωστό σήμα, δεν υπάρχουν αποκλειστικότητες προϊόντων και περιοχών. Ο δικαιοπάροχος απαιτεί Τέλη Εισόδου τοις μετρητοίς και θεοποιεί την Τεχνογνωσία του.

Innovation Leader: Αυτός που έχει δημιουργήσει κάτι εντελώς διαφορετικό και έχει, παράλληλα, σημειώσει αξιοσημείωτα αποτελέσματα.

Intelligent Franchise: Η επικέντρωση στην ανάπτυξη και διαχείριση του δικτύου των 99,99% franchised καταστημάτων.

Le-Design: Η αναδιοργάνωση που βασίζεται στο νομικό κύκλωμα.

Re-Construction/ Re-Organization/ Re-Engineering: Έχει άμεση σχέση με το Ξεσκαρτάρισμα.

Toxic Franchisee: Ο εγωιστής και παντογνώστης δικαιοδόχος που είναι συνέχεια αρνητικός, απαιτητικός και γκρινιάρης.

Trust Franchise: Η κατάσταση κατά την οποία η αλυσίδα έχει δημιουργήσει ένα θετικό και αληθινό κλίμα εμπιστοσύνης και αμοιβαίας συνεργασίας/ επιτυχίας μεταξύ δικαιοδόχων, προσωπικού και λοιπών συνεργατών.

 

Ενδιαφέρομαι για Franchise

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και το franchise brand για το οποίο ενδιαφέρεστε και θα σας στείλουμε επιπλέον ενημερωτικό υλικό, είτε απευθείας, είτε θα προωθήσουμε το ενδιαφέρον σας στη μητρική εταιρεία.