Marina Curves Fill 200x200Ποιό είναι το μυστικό της επιτυχίας των Curves και πως έχουν καταφέρει να πρωταγωνιστούν στην αγορά τόσα χρόνια;

Δεν υπάρχει «μυστικό επιτυχίας». Τα Curves όπως και κάθε σύστημα franchise είναι τόσο καλά, όσο και οι άνθρωποι που τα αντιπροσωπεύουν και η ανέλιξη της αλυσίδας και του brand εξαρτάται τόσο από την προσωπικότητα, όσο και τον χειρισμό των στελεχών της. Δεν είναι τυχαίο που λένε «its not the palace it’s the people».

Προκλήσεις προκύπτουν σε κάθε δικαιόχρηση όταν προσπαθεί να διεισδύσει μία αγορά. Σημασία έχει τα στελέχη της να αντιμετωπίζουν και να ερμηνεύουν τις καταστάσεις με τέτοιο τρόπο που θα βοηθάει στην ανέλιξη της εταιρείας, χωρίς να αλλάζουν το σύστημα σε κάθε δυσκολία που συναντούν.

Προσωπικά αντιμετωπίζω τα προβλήματα ως μια ευκαιρία για ανάπτυξη και εξέλιξη και αποδέχομαι τις δυσκολίες που συναντώ στην πορεία μου και τις χρησιμοποιώ ως μέσο για να φτάσω στους στόχους μου με περισσότερη εμπειρία και γνώση. Έχοντας θετική σκέψη και μια πιο ολοκληρωμένη θεώρηση των πραγμάτων με βοηθάει στο να ξεπερνώ τα εμπόδια που χρειάζεται να αντιμετωπίσω καθημερινά.

Ποιές είναι οι μεγαλύτερες δυσκολίες στην «υιοθέτηση» του franchise και ποια είναι τα σημεία που πρέπει κάποιος να προσέξει προτού επιλέξει έναν συνεργάτη – franchisee;

Οι επιχειρηματίες που προσπαθούν να προωθήσουν το concept τους μέσω του franchise, χρειάζεται απαραιτήτως να είναι ειλικρινείς, να προσφέρουν όσα υπόσχονται, να προσπαθούν να τελειοποιούν συνεχώς το σύστημά τους, να μην επαναπαύονται στις δάφνες τους, και να είναι δίκαιοι με τους δικαιοδόχους τους. Είναι σημαντικό πριν ξεκινήσουν να «ζήσουν» πρώτα το προϊόν τους σε όλα τα επίπεδα έτσι ώστε ο δικαιοδόχος τους όταν χρειάζεται τη στήριξή τους να είναι σε θέση να του την παρέχουν. Για να γίνω Διευθύνων Σύμβουλος στην μικρή αγορά της Κύπρου ο ιδρυτής της Curves, Gary Heavin, απαίτησε πρώτα να γίνω franchisee. Σήμερα, είμαι Master Licensee της Κύπρου και της Ελλάδας και έχω περάσει από όλα τα στάδια, διαθέτοντας τη δυνατότητα και την πείρα να μπορώ να στηρίξω τους δικαιοδόχους μου επαρκώς.

Όσον αναφορά τους ενδιαφερόμενους, χρειάζεται να είναι προσεκτικοί σε ποιο franchise brand εμπιστεύονται τα χρήματα τους και την καριέρα τους. Πρέπει να μελετήσουν ενδελεχώς εάν ο δικαιοπάροχος έχει όλες τις προϋποθέσεις που ανέφερα παραπάνω και εάν αυτά υπάρχουν, τότε το μόνο που χρειάζεται είναι να ακολουθεί πιστά τις οδηγίες που του δίνονται. Τα δίκτυα franchise απαιτούν συνεργάτες με πλήρη υπακοή στο σύστημα.

Έχετε εμπλακεί στην ανάπτυξη και λειτουργία του franchise των CURVES σε 4 χώρες. Ποιά είναι τα κοινά στοιχεία σε επίπεδο επιλογής franchisees και ποιες οι διαφορές;

Η επιλογή των συνεργατών μου έγινε με τα ίδια κριτήρια και στις 4 χώρες που έχω αναμειχθεί γιατί τα κριτήρια αυτό ήταν και είναι το ήθος/πάθος/πίστη στην τεχνογνωσία μας και υπακοή στα συστήματά μας. Αυτά τα κριτήρια τηρώ στην επιλογή των συνεργατών μου και δεν θεώρησα ποτέ την καταγωγή ή και την κουλτούρα τους λόγο να παρεκκλίνω από τα κριτήρια μου αφού μέχρι στιγμής με αυτά τα κριτήρια έχω πετύχει ανοδική και υγιή πορεία του συστήματος που αντιπροσωπεύω.

Υποστηρίζετε με ιδιαίτερη ένταση την άποψη ότι ένα ολοκληρωμένο διεθνές concept δεν χρειάζεται localisation. Ποιά είναι τα στοιχεία που σας οδήγησαν σε αυτήν την άποψη αναδεικνύοντας ότι τόσο το concept CURVES όσο και ο τρόπος ανάπτυξής σας λειτουργούν αποδοτικά στην ελληνική αγορά;

Νόμιζα μέχρι πρόσφατα ότι πολλοί μοιράζονται την άποψη μου, αλλά έχω αντιληφθεί ότι αποτελώ την εξαίρεση του κανόνα.

Όταν ένα concept εξυπηρετεί βασικές ανάγκες δηλαδή δεν έχει δημιουργηθεί με το κριτήριο «τι είναι στην μόδα», αλλά στο τι χρειάζεται ο καταναλωτής και έχει πετύχει τότε το localisation είναι για μένα εκτός συζήτησης. Το localisation είναι συνήθως απαίτηση του franchisee και συνήθως πηγάζει από τον φόβο του ότι εάν δεν πάμε με το ρεύμα δεν θα κερδίσουμε το κοινό. Όταν μπήκα στην αγορά της Ελλάδας αντιμετώπιζα αυτή την απαίτηση καθημερινά από τους franchisee μου. Μου έλεγαν ότι «η αγορά κάνει αυτό» και πάντα απαντούσα «ήρθαμε να αλλάξουμε την αγορά όχι να την ακολουθήσουμε». Πρέπει ο franchisor να τολμά την αλλαγή γιατί εκεί βρίσκεται η ζωή και εάν ένας μαέστρος πρέπει να κατευθύνει μια ορχήστρα, δυστυχώς θα πρέπει να γυρίσει την πλάτη στο κοινό για να κάνει την δουλειά του. Τα Curves βασίζονται στην ανάγκη της γυναίκας να επικοινωνεί με τους γύρω της, να είναι ωραία, να επιβραβεύεται, να την στηρίζουν στις προσπάθειες της και να ξοδεύει τον λιγότερο χρόνο σε αυτά για να μπορεί να είναι ταυτόχρονα μητέρα, σύζυγος και εργαζόμενη – σε τι διαφέρει η Ελληνίδα από αυτά για να δεχθώ το localization;

Τελικά τα Curves είναι ένα μοναδικό concept. Σε ποια σημεία διαφοροποιείστε από τον ανταγωνισμό;

Τα Curves παραμένουν ένα μονοπωλιακό προϊόν στην ελληνική αγορά. Οι ανταγωνιστές μας προσπάθησαν να μας αντιγράψουν, αλλά συνειδητοποίησαν ότι αυτό μπορούσαν να το κάνουν μόνο με τα μηχανήματα και όχι με τη φιλοσοφία μας. Μόνο τα Curves μπορούσαν να προσελκύσουν ανθρώπους που πραγματικά νοιάζονται για τους άλλους. Αυτό το πετυχαίνουμε με δύο τρόπους. Πρώτον, αναζητούμε συνεργάτες με πάθος και αυτό που κάνουμε είναι να τους διδάξουμε πώς να λειτουργήσουν την επιχείρηση. Οι ανταγωνιστές αναζητούν ανθρώπους που θέλουν να έχουν μια επιχείρηση και προσπαθούν να τους διδάξουν το πάθος. Αυτό είναι κάτι πολύ δύσκολο. Δεύτερον, προωθούμε την πώληση των franchise μας ενδοεταιρικά. Οι πλειοψηφία των δικαιοδόχων μας ήταν μέλη μας, τα οποία έχουν ακολουθήσει με επιτυχία τη μέθοδο μας και αυτοί οι δικαιοδόχοι εμπιστεύονται το franchise των Curves, το κάνουν για τους σωστούς λόγους – να προσφέρουν σε άλλες γυναίκες αυτό που εκείνες αγάπησαν.

Ποιο είναι το μήνυμα των Curves;

Τα Curves είναι κάτι παραπάνω από μια μέθοδος γυμναστικής. Είναι μια φιλοσοφία ζωής που εκφράζεται μέσω της φράσης «Δυναμώνοντας τις Γυναίκες». Τα μέλη μας τονώνουν την αυτοπεποίθηση τους και αποκτούν όχι μόνο τη σωματική αλλά και την ψυχολογική δύναμη να καλυτερεύσουν την υγεία τους και την εικόνα του εαυτού τους μετατρέποντας τη γυμναστική σε τρόπο διασκέδαση. Γρήγορα, με ασφάλεια και κυρίως αποτελεσματικά!

NEED HELP? (x)