Franchise
Η DOCA συμμετέχει στη νέα ετήσια έκδοση THE HALL OF FRANCHISE του FRANCHISE BUSINESS, του Νο1 μέσου ενημέρωσης για το franchising, που πρωτοκυκλοφόρησε την Άνοιξη του 1998, πριν από οιαδήποτε άλλη σχετική πρωτοβουλία, με σταθερά ηγετική, θεσμική και πρωταγωνιστική θέση στον κλάδο, να κυκλοφορεί στα περίπτερα, σε νεωτεριστικό σχήμα, με τιμή περιπτέρου 2,5 €, και σε διασύνδεση με το Franchise.GR μέσω QRcodes.
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Franchise
Η BARISTI SPECIALITY COFFEE συμμετέχει στη νέα ετήσια έκδοση THE HALL OF FRANCHISE του FRANCHISE BUSINESS, του Νο1 μέσου ενημέρωσης για το franchising, που πρωτοκυκλοφόρησε την Άνοιξη του 1998, πριν από οιαδήποτε άλλη σχετική πρωτοβουλία, με σταθερά ηγετική, θεσμική και πρωταγωνιστική θέση στον κλάδο, να κυκλοφορεί στα περίπτερα, σε νεωτεριστικό σχήμα, με τιμή περιπτέρου 2,5 €, και σε διασύνδεση με το Franchise.GR μέσω QRcodes.
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Franchise
Η ALTERLIFE συμμετέχει στη νέα ετήσια έκδοση THE HALL OF FRANCHISE του FRANCHISE BUSINESS, του Νο1 μέσου ενημέρωσης για το franchising, που πρωτοκυκλοφόρησε την Άνοιξη του 1998, πριν από οιαδήποτε άλλη σχετική πρωτοβουλία, με σταθερά ηγετική, θεσμική και πρωταγωνιστική θέση στον κλάδο, να κυκλοφορεί στα περίπτερα, σε νεωτεριστικό σχήμα, με τιμή περιπτέρου 2,5 €, και σε διασύνδεση με το Franchise.GR μέσω QRcodes.
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Franchise
Η FUNKYBUDDHA συμμετέχει στη νέα ετήσια έκδοση THE HALL OF FRANCHISE του FRANCHISE BUSINESS, του Νο1 μέσου ενημέρωσης για το franchising, που πρωτοκυκλοφόρησε την Άνοιξη του 1998, πριν από οιαδήποτε άλλη σχετική πρωτοβουλία, με σταθερά ηγετική, θεσμική και πρωταγωνιστική θέση στον κλάδο, να κυκλοφορεί στα περίπτερα, σε νεωτεριστικό σχήμα, με τιμή περιπτέρου 2,5 €, και σε διασύνδεση με το Franchise.GR μέσω QRcodes.
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Franchise
Τα LANGANO συμμετέχουν στη νέα ετήσια έκδοση THE HALL OF FRANCHISE του FRANCHISE BUSINESS, του Νο1 μέσου ενημέρωσης για το franchising, που πρωτοκυκλοφόρησε την Άνοιξη του 1998, πριν από οιαδήποτε άλλη σχετική πρωτοβουλία, με σταθερά ηγετική, θεσμική και πρωταγωνιστική θέση στον κλάδο, να κυκλοφορεί στα περίπτερα, σε νεωτεριστικό σχήμα, με τιμή περιπτέρου 2,5 €, και σε διασύνδεση με το Franchise.GR μέσω QRcodes.
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Franchise
Η SHELL συμμετέχει στη νέα ετήσια έκδοση THE HALL OF FRANCHISE του FRANCHISE BUSINESS, του Νο1 μέσου ενημέρωσης για το franchising, που πρωτοκυκλοφόρησε την Άνοιξη του 1998, πριν από οιαδήποτε άλλη σχετική πρωτοβουλία, με σταθερά ηγετική, θεσμική και πρωταγωνιστική θέση στον κλάδο, να κυκλοφορεί στα περίπτερα, σε νεωτεριστικό σχήμα, με τιμή περιπτέρου 2,5 €, και σε διασύνδεση με το Franchise.GR μέσω QRcodes.
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Franchise
Η διαδικασία ανάδειξης των καλύτερων αλυσίδων franchise ολοκληρώθηκε για 15η χρονιά και ξεχώρισαν τόσο οι κορυφαίες αλυσίδες franchise, όσο και τα νέα καινοτόμα franchise concepts, με 42 βραβεύσεις σε 7 ενότητες διακρίσεων.
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Franchise
Η MONKOOLOOR, βασισμένη στη διατροφική και συναισθηματική αξία του κουλουριού και στη διαχρονική δύναμη του καφέ, αναδεικνύεται ως το πλέον ολοκληρωμένο concept στη Μικρή Εστίαση, φιλοδοξώντας να είναι το σημείο αναφοράς για το «καλό φαγητό στο δρόμο» και να προσφέρει εξειδίκευση, εμπιστοσύνη και χαρά στους καταναλωτές της!
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Franchise
Περισσότερα: Το franchise των MON KOOLOOR προσφέρει μια αληθινή και ανθρώπινη εμπειρία
Η METRO ΑΕΒΕ, μία 100% ελληνική εταιρεία, με σταθερή ανάπτυξη από το 1976, μέσω της αλυσίδας καταστημάτων λιανικής My market, πραγματοποιεί μία στρατηγικής σημασίας κίνηση. Τα My market εισέρχονται δυναμικά στον επιχειρηματικό χώρο των καταστημάτων της γειτονιάς, μέσω του μοντέλου franchising και την ονομασία: My market Local.
Με ευκολία υλοποίησης για τους franchisees και την εταιρεία να χρηματοδοτεί το μεγαλύτερο μέρος της απαιτούμενης επένδυσης για ένα κατάστημα
Για την ανάπτυξη του δικτύου των My market Local, η εταιρεία επενδύει σε ανθρώπους με τους οποίους μοιράζεται κοινές αξίες. Ο κάθε νέος franchisee παραλαμβάνει, με το κλειδί στο χέρι ένα κατάστημα, που λειτουργεί στα πρότυπα, τις αρχές και τη σχέση εμπιστοσύνης των εταιρικών καταστημάτων, εξασφαλίζοντάς του σιγουριά, σταθερότητα, επαγγελματική ανέλιξη και αξιοπρεπή έσοδα. Παράλληλα, υπάρχει συνεχής καθοδήγηση από την εταιρεία για τη στήριξη των νέων συνεργατών, στα πρώτα τους βήματα.
Η απόφαση της εταιρείας είναι μία στρατηγική κίνηση επέκτασης του δικτύου της, η οποία στοχεύει σε ανάπτυξη 280 σημείων σε όλη την Ελλάδα σε βάθος 10ετίας, ενώ για το πρώτο διάστημα, το πλάνο ανάπτυξης επικεντρώνεται στην Αττική. Η πρωτοβουλία, δίνει την ευκαιρία σε ανθρώπους που θέλουν να αποκτήσουν τη δική τους επιχείρηση, να κάνουν το επιχειρηματικό βήμα με τα My market Local, με πολύ μικρό αρχικό κεφάλαιο.
Τα My market Local, επικεντρώνονται στην εγγύτητα και την ευκολία, τόσο για τον επιχειρηματία που θα προχωρήσει στην επένδυση, όσο και για τον καταναλωτή που θα επιλέξει το κατάστημα για τις αγορές του, διατηρώντας παράλληλα τη διαχρονική σχέση εμπιστοσύνης που έχει χτίσει η αλυσίδα. Το πρώτο κατάστημα λειτουργεί ήδη από τον Μάιο του 2021 στην Κυψέλη, ενώ πρόσφατα ξεκίνησε και η λειτουργία του 2ου My market Local στην Καλλιθέα.
Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στο www.mymarket.gr/franchise
Σχετικά με τα My market:
Τα My market είναι μία αμιγώς ελληνική αλυσίδα super market με 231 σημεία πώλησης σε όλη την Ελλάδα. Ιδρύθηκε το 1976. Από την πρώτη μέρα λειτουργίας της, η εταιρεία δραστηριοποιείται με συνέπεια και αξιοπιστία στην ελληνική αγορά. Τα My market συνεργάζονται στη συντριπτική τους πλειοψηφία με Έλληνες παραγωγούς και προμηθευτές. Βασικό σημείο αναφοράς όλα αυτά τα χρόνια ήταν και εξακολουθεί να είναι ο σεβασμός στον πελάτη, η αδιαπραγμάτευτη ποιότητα των προϊόντων και των προσφερόμενων υπηρεσιών της, το ασφαλές εργασιακό περιβάλλον, η Βιώσιμη Ανάπτυξη και η προσφορά στο κοινωνικό σύνολο με πολλαπλούς και πολυδιάστατους τρόπους.
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Franchise
- FRANCHISE BUSINESS: Νέο τεύχος στα περίπτερα
- COFFEE COLD BREW BEER από την Coffee Island και την μπύρα «ΝΗΣΟΣ»
- Γνωρίστε το νέο απόλυτο franchise brunch
- FRANCHISE BUSINESS: Το νέο τεύχος στα περίπτερα
- THE BAKERS IN THE HOOD: Συνεχίζεται η ανάπτυξη με νέα καταστήματα
- BLYSSCAFE: Συνεχίζεται η ανάπτυξη με νέα καταστήματα
- Ξεκίνα το δικό σου ΝΥΧΟΜΑΝΙΑ
- Ξεκίνα το δικό σου ΘΕΣΚΟΥΛΟΥΡΙ