Σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με επιχειρηματίες από τη Ρωσία και την Ουκρανία προκειμένου να αναλάβουν το master franchise του brand της βρίσκεται η αλυσίδα Παγωτά Δωδώνη, η οποία 45 χρόνια μετά την ίδρυση της φιλοδοξεί να κάνει γνωστό το ελληνικό premium παγωτό στις αγορές της Ανατολικής Ευρώπης.

H αλυσίδα η οποία διαθέτει σήμερα 85 καταστήματα στην Ελλάδα και παρουσία με συσκευασμένο παγωτό σε αλυσίδες σούπερ μάρκετ, διαθέτει ήδη παρουσία σε Βουλγαρία και Κύπρο ενώ πραγματοποιεί εξαγωγές σε Αγγλία και Γερμανία.

Απώτερος στόχος, μέσω της γεωγραφικής της επέκτασης με το δίκτυο των καταστημάτων της αλλά και με διάθεση του παγωτού της σε διεθνείς αλυσίδες, είναι οι πωλήσεις που πραγματοποιεί στο εξωτερικό να αντιπροσωπεύουν μέσα στην επόμενη τριετία το 30% του τζίρου της από μόλις 5% που είναι σήμερα.

Βέβαια η εταιρεία, που ανήκει στο επενδυτικό fund της Εθνικής Τράπεζας, το NBGI, έχει εικόνα για το τι ζητά η Ευρωπαϊκή αγορά.

Παράλληλα με το ομώνυμο δίκτυο, το οποίο θα επικεντρωθεί στις αγορές της Ανατολικής Ευρώπης, αναπτύσσει και την αλυσίδα chillbox, που δραστηριοποιείται στην κατηγορία του frozen yogurt. Η συγκεκριμένη αλυσίδα διαθέτει δίκτυο 50 καταστημάτων στην Ελλάδα και έχει παρουσία σε 10 χώρες στο εξωτερικό, όπως η Μεγάλη Βρετανία ενώ ο τζίρος εκτιμάται ότι θα κινηθεί εφέτος στα επίπεδα των 3 εκατ. ευρώ.

Εκτός από τις διεθνείς αγορές η στόχευση παραμένει στην εσωτερική αγορά. Για τον λόγο αυτό η Παγωτά Δωδώνη σύναψε συνεργασίες με την Mondelez (πρώτη Kraft Foods) και την Φαρμασερβ- Lilly, που παράγει το γλυκαντικό στέβια Sweety για την παραγωγή προϊόντων, ενέταξε στην γκάμα της frozen yogurt, μείωσε την τιμή της μπάλας παγωτού σε τέσσερις γεύσεις στο 1 ευρώ από 1,60 ευρώ πριν ενώ κάθε Δευτέρα και Τετάρτη προσφέρει μέσω του προγράμματος Cosmote deals for you 2 παγωτά στην τιμή του ενός.

Αναφορικά με το πρόβλημα που υπήρξε πέρυσι στην παραγωγική της μονάδα από φωτιά που ξέσπασε ο κ. Χαράλαμπος Σαββίνος διευθύνων σύμβουλος της στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου ανέφερε η παραγωγική μονάδα επαναλειτουργεί πλήρως μετά από ανακαίνιση που πραγματοποίησε 2 εκατ. ευρώ.

Σε ότι αφορά στην πορεία των οικονομικών της μεγεθών σύμφωνα με τον ενοποιημένο ισολογισμό της οι πωλήσεις πέρυσι ανήλθαν στα 11,77 εκατ. ευρώ από 13,47 εκατ. ευρώ το 2011 (περιλαμβάνονται και τα δύο brand).

H αλυσίδα Παγωτά Δωδώνη κατέγραψε πέρυσι πωλήσεις 10,2 εκατ. ευρώ και τα EBITDA ύψους 1,75 εκατ. ευρώ. Φέτος προβλέπεται να φθάσουν τα 12 εκατ. ευρώ και 1,8 εκατ. ευρώ, αντίστοιχα.

Ενδιαφέρομαι για Franchise

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και το franchise brand για το οποίο ενδιαφέρεστε και θα σας στείλουμε επιπλέον ενημερωτικό υλικό, είτε απευθείας, είτε θα προωθήσουμε το ενδιαφέρον σας στη μητρική εταιρεία.