FC bestPHOTO

Αναπτυξιακές κινήσεις

Η εταιρεία ξεκίνησε την ανάπτυξή της στην Ελλάδα τον Απρίλιο του 2016 και εντός του έτους λειτουργούν καταστήματα στην Ελλάδα και στη Σερβία. Στο business plan της επιχείρησης προβλέπονται τα επόμενα πέντε χρόνια η δημιουργία 100 νέων καταστημάτων στην Ελλάδα την Κύπρο και την Ευρώπη.

Σημεία διαφοροποίησης

Επιλογή καινοτόμων προϊόντων υψηλού design και πώλησής τους σε χαμηλή τιμή.

Μεγάλη γκάμα προϊόντων ώστε να καλύπτουν ευρύτατο φάσμα αναγκών.

Διαρκής ανανέωση της γκάμας με νέα προϊόντα υψηλής ποιότητας, έτσι ώστε να ακολουθούνται οι παγκόσμιες σχεδιαστικές τάσεις.

Target καταναλωτής: όλες οι ηλικιακές και εισοδηματικές ομάδες.

Προσφορά προϊόντων σε χαμηλές τιμές σε σχέση με την αξία τους, που απευθύνονται αποκτηθούν από όλα σχεδόν τα οικονομικά στρώματα της κοινωνίας.

Τάσεις του κλάδου

Οι επιχειρήσεις που ικανοποιούν την φιλοσοφία της «BEST FOR...» απολαμβάνουν μεγάλη αύξηση του όγκου των πωλήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο επιτυγχάνοντας υψηλά ποσοστά κερδοφορίας, με αποτέλεσμα τη γρήγορη απόσβεση της αρχικής επένδυσης, εν αντιθέσει με τις υπόλοιπες επιχειρήσεις του παραδοσιακού λιανεμπορίου.

BEST FOR...

H παρούσα παγκόσμια οικονομική επιβράδυνση, έχει δημιουργήσει νέα δεδομένα στην λιανική πώληση. Το μοντέλo που κυριαρχεί παγκοσμίως αυτή τη στιγμή αφορά είτε επώνυμα πανάκριβα προϊόντα, είτε πολύ φθηνές απομιμήσεις χαμηλής ποιότητας. Ανάμεσα σε αυτές τις δύο ακραίες τάσεις αναπτύσσουμε μια νέα προσέγγιση που συνδυάζει την ποιότητα και το έξυπνο design με την προσιτή τιμή. Πάνω σε αυτή τη νέα τάση βασίζεται η ιδέα της γέννησης της «BEST FOR...», η οποία προσανατολίζεται αποκλειστικά σε λιανικές πωλήσεις καινοτόμων προϊόντων υψηλού design και χαμηλού κόστους, κάνοντας προσιτά περισσότερα από 8,000 είδη που καλύπτουν τις περισσότερες ανάγκες όλων των ηλικιακών και εισοδηματικών ομάδων.

Ενδιαφέρομαι για Franchise

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και το franchise brand για το οποίο ενδιαφέρεστε και θα σας στείλουμε επιπλέον ενημερωτικό υλικό, είτε απευθείας, είτε θα προωθήσουμε το ενδιαφέρον σας στη μητρική εταιρεία.